Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Baofeng UV-3R - Czy może skanować zapamiętane kanały?

kaesmiki 09 Sie 2012 19:03 5941 10
  • #1 09 Sie 2012 19:03
    kaesmiki
    Poziom 8  

Witam Forumowiczów!

Właśnie zostałem posiadaczem radia Baofeng UV-3R i staram się go ogarnąć. Zaznaczam, że jestem początkujący, a ten sprzęt będę wykorzystywał wyłącznie do odsłuchu.

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, czy ten sprzęt może samodzielnie skanować zapisane częstotliwości (będzie ich maksymalnie 3-5) i "odzywać się", gdy na którejś z tych częstotliwości ktoś zacznie nadawać?

(Obecnie mam zapisane 3 częstotliwości i słyszę tylko tę, która aktualnie jest ustawiona, pozostałe dwie zapisane milczą mimo, że częstotliwości są poprawne i na nich nadają)

Jeżeli TAK:

Poproszę o wytłumaczenia jak wołowi, jak to się robi:)

Jeżeli NIE:

Dziękuję za odpowiedź!

0 10
  • #2 10 Sie 2012 09:23
    mfriedrich
    Poziom 15  

Tak, może skanować ale robi to makabrycznie wolno. Jak ma to być 3-5 kanałów to można przeżyć. Zerknij do instrukcji nie pamiętam z głowy ale włączenie jest banalne.

0
  • #3 10 Sie 2012 12:18
    kaesmiki
    Poziom 8  

Dziękuje za odpowiedź, ale nic mi ona nie daje. Mam instrukcję i mimo wszystko nie potrafię odpowiednio ustawić tego urządzenia. Dlatego piszę do Was...

0
  • #4 10 Sie 2012 15:58
    mfriedrich
    Poziom 15  

Mniemam zatem, że nie masz jeszcze kanałów zapisanych, bo to trudniejsza operacja niż włączenie skanowania (chyba, że masz kabel).

OK, jak sprawdzę w domu to napiszę co i jak a w tym czasie polecam lekturę instrukcji. Szukaj wyrazów: SCAN, SCANNING. Nie trzeba znać języka, obrazki podpowiedzą.

1
  • #5 10 Sie 2012 17:36
    józef wiśniewski
    Poziom 14