Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Focus 2000r 1.8 TDDI - błędy P1664, P1563, P1564 oraz 52, 5C, 59

09 Sie 2012 21:40 8704 4
  • Poziom 2  
    Witam

    Posiadam focusa 1.8 tddi który nie odpala. Komputer podłączony do gniazda samochodu oraz do pompy paliwa pokazuje błędy P1664, P1563, P1564 oraz 52, 5C, 59. Wymienić pompę czy naprawiać sterownik? Naprawa sterownika wyniesie mnie ok 120 funtów, jeśli w ogóle uda się to zrobić, a wymiana pompy na sprawną używaną razem ze zgraniem z immo samochodu jakieś 250 funtów. Co lepiej zrobić?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.

  • Poziom 27  
    Wymień pompę.

  • Poziom 15  
    pamiętajcie zawsze - lepiej że samochód nie pali niż by miał niedomagać. A dokładniej, jak samochód zgasł nagle bądź nie odpalił po postoju to na 90 parę procent uszkodzony jest sterownik. Gorzej jak samochód pali, tyle że kopci, dużo pali, twardo pracuje, wtedy może być zatarty tłok od regulacji kąta wtrysku.Piszę może bo wszystko się okaże podczas weryfikacji pompy wtryskowej. Druga sprawa to błędy. Najgorzej jak pokazuje błąd czujnika obrotów wału korbowego. Czujnik wymieniacie i dalej to samo. Wtedy sterownik uszkodzony jest nieodwracalnie. Przy zmianie sterownika potrzebny jest reset immo w nowym - innym sterowniku. 10 minut i po kłopocie.
  • Poziom 9  
    Mam pytanie , czy w Fordzie Mondeo na kostce zasilającej sterownik pompy po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon ma być prąd cały czas czy tylko przez 1 sekundę ? U mnie gdy sprawdzałem żarówką , to po przekręceniu kluczyka żarówka zapala się tylko na 1 sekundę po czym słychać jakieś cyknięcie i gaśnie .