Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bmw e39 525 tds 98r - zle popodłaczane przewody do baku paliwa pomóżcie

10 Sie 2012 12:15 2982 2
  • Poziom 2  
    Ostatnio moja bmw mi stanęła w drodze. po scholowaniu na podwórko zobaczyłem ze po wyjęciu przewodu przed filtrem paliwa pod maska nie dochodzi do niego paliwo. Wyjąłem pompkę w zbiorniku od strony pasażera i się okazało ze wszystkie przewody są pourywane. Musiałem kupić nowa pokrywę z czujnikem i potem podłączyłem górne wyjście pompki które daje ciśnienie do przelotki w pokrywie, dolne bezpośrednio do wężyka na dnie baku który podejrzewam ciągnie paliwo z drugiej komory.po tych podłączeniach okazało sie ze ciśnienie idzie na powrót pompy wtryskowej a do filtra pod maską jest podłączony wężyk który wychodzi z lewej pokrywy zbiornika , wiec zamieniłem przewody pod maska dopływ z odpływem i teraz pompka pcha mi paliwo przez pokrywę baku z prawej strony a wraca ono pod dużym ciśnieniem od pompy wtryskowej do lewej pokrywy baku która go nie wpuszcza i zrywa mi powrotny wężyk. proszę pomóżcie mi i wyjaśnijcie jak to wszystko ma być podłączone, dzwoniłem do mechaników to żaden nie wie. Dziękuje

    Proszę niezwłocznie poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych. [ociz]
  • Poziom 18  
    Link

    Ogólnie pompa powinna się włączać tylko przez 5s. po przekręceniu na zapłon, lub w razie zapalenia się rezerwy.
  • Poziom 2  
    Witam ponownie. Problem podłączenia wężyków i baku już rozwiązałem , lecz teraz palą mi się pompki w zbiorniku, już spaliły się dwie chodzą ponad minute po przekręceniu, czasem dłużej.