Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sym eurox 2T 50cmm - skuter nie chce odpalać

11 Sie 2012 11:19 10843 23
  • Poziom 9  
    Witam, mam problem ze skuterem Sym euro x 2T ,iskra jest bardzo dobra, ciśnienie na cylindrze 7,5 barów, świece zalewa, powymieniałem uszczelki pod głowicą i cylindrem tak że pierścienie na tłoku, pompka podciśnieniowa nie pompuje paliwa ale jak zatkam dziurę w gaźniku tą co łączy gaźnik z filtrem powietrza to leci benzyna aż przelewa i ucieka do filtra powietrza. Wlewałem benzynę bezpośrednio do cylindra i nie chce odpalić, tylko jak kręcę rozrusznikiem to pyrka. Bardzo był bym wdzięczny za podpowiedzi z góry dziękuję .
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 39  
    Wydech drożny? Kiedyś naprawiałem jakiegoś SYMa z przebiegiem kilku tysięcy km, właśnie w nim były problemy z wydechem zatykającym się nagarem.
  • Poziom 9  
    tłumik mam odkręcony od cylindra

    Dodano po 16 [minuty]:

    a czy mogą być nie dobre symeryngi na wale ? i czy jak symeryngi na wale nie będą dobre czy to coś ma do sprężania na cylindrze ?
  • Poziom 35  
    W silniku 2T uszczelniacze wału mają istotne znaczenie do jego uruchomienia. Ich zużycie powoduje nieszczelność skrzyni korbowej, tym samym nie będzie skutecznego jej napełnienia mieszanką paliwową.
    W dwusuwie istotne jest także właściwe ciśnienie sprężania w cylindrze.
  • Poziom 9  
    dzięki wielkie dzisiaj zobaczę wymienie symeryngi . a jak uważasz 7,5 barów sprężania w cylindrze jest odpowiednie ?
  • Poziom 14  
    Jest to już wartość minimalna, lecz jeszcze silnik powinien odpalać. Poniżej 6 jest to nie możliwe. W pełni sprawny ma ok. 10 nawet do 11.
    Mimo, że zalewa świecę co świadczy o tym, że paliwo dochodzi, proponowałbym wyczyścić gaźnik, przecież są również kanały powietrzne.. No i jak było wspomniane koniecznie upewnij się czy nie łapie lewego powietrza, połączenie gaźnik- króciec- zawór membranowy.
  • Poziom 9  
    witam wymieniłem symeryngi na wale ale to nic nie pomogło teraz się dzieje takie coś że nie robi podciśnienia dla pompki paliwa i paliwo nie dochodzi do gaźnika ale jak zakryje gaźnik tam gdzie jest wlot powietrza to leci paliwo i zalewa gaźnik i łapie czasem ale nie chce odpalić . co to może być za przyczyna ?
  • Poziom 9  
    a ustawiałeś powietrze w gaźniku ?
  • Poziom 9  
    nie , nie ustawiałem teraz po wymianie symeryngów gaźnika ale z rana bedę patrzył dzięki wielkie za podpowiedz
  • Poziom 9  
    gaźnik ustawiałem bez zmian , ale uszczelka platynowa co jest pomiędzy gaźnikiem a kolektorem wyciągnąłem ją i się okazało że jest połamana zamówiłem nową w hurtowni i czekam będzie pewnie w następnym tygodniu dam znać jak to coś pomoże .
  • Poziom 17  
    Witam sprubuj z inną świecą mimo że ta daje iskrę. Kiedyś mieliśmy tak u znajomego że świeca po wykręceniu z głowicy dawała wyraźną iskrę ale skuter nie palił jak się okazało świeca miała delikatne przebicie co przy zalaniu jej dodatkowo paliwem w cylindrze uniemożliwiało zapalenie się łuku i mieszanki po wymianie (nowej prosto ze sklepu a jednak wadliwej NGK) skuterek zaczoł chodzić. Niby głupota ale warto sprawdzić. Wyczyść też gaźnik i sprawdź membrane
  • Poziom 9  
    witam świece sprawdzałem i przepalałem zapalniczką i cztery jeszcze różne świece sprawdzałem i na wszystkich tak samo , gaźnik czyściłem i membrane sprawdzałem i wszystko ok, ale pod gaźnikiem uszczelka platynowa jest połamana i zamówiłem w hurtowni ją i myślę że to będzie całą przyczyną ,ale dzięki wielkie za podpowiedz świece nową nie zaszkodzi kupić .
  • Poziom 9  
    uszczelkę wymieniłem ale to nic nie dało , paliwa do pompki nie podaje przewody sprawdziłem podciśnieniowe i są dobre ,przewód powietrza który idzie do pompki jest podciśnienie ale słabe bo jak zatkam gaźnik to podciśnienie jest większe proszę o pomoc z góry dziękuję
  • Poziom 9  
    paliwo bezpośrednio wlewałem do cylindra i nic , sanie działa ,ale jak pisałem wcześniej że jak zatykam dziurę gaźnika gdzie jest wlot powietrza to robi większe podciśnienie dla pompki paliwa i paliwo podaje a jak odetkam tą dziurę to ciśnienie jest mniejsze i nie chce podawać paliwa co to może być za przyczyna ?
  • Poziom 17  
    Skoro paliwo jest i iskra jest zostaje jedynie ciśnienie. Czym je sprawdzałeś? 7.5 bara to mało ale jeszcze powinien wystartować, może wymień pierścienie.
  • Poziom 9  
    pierścienie wymieniłem i symeryngi na wale i teraz ciśnienie pokazuje 14 barów .
  • Poziom 17  
    I wraz nie odpala? Skoro ma odpowiednie ciśnienie paliwo i iskrę to musi odpalić, a iskry jesteś pewnien? Jak ją sprawdzałeś? Może masz przebicie na cewce? albo w nieodpowiednim momencie następuje zapłon.
  • Poziom 9  
    świec sprawdzałem parę różnych tek że przepalałem , cewki dwie wsadzałem i nic ale jest jeden jedyny mankament że jak nie zatkam gaźnika tam gdzie jest wlot powietrza od filtra to za słabe daję ciśnienie dla pompki paliwa i nie podaje paliwa .
  • Poziom 17  
    No ale jak wstrzykniesz paliwo pod święcę to chociaż powinien dać znać "że żyje". A nie ma żadnego efektu co wydaje się dziwne
  • Poziom 16  
    Sprawdzałeś klina na wale od koła magnesowego? Może być ścięty i zapłon się przestawił.
  • Poziom 9  
    klin sprawdzałem i jest dobry
  • Poziom 35  
    Zamiesc zdjecia iskrownika, gaznika, pompki.
  • Poziom 9  
    Sym eurox 2T 50cmm - skuter nie chce odpalać Sym eurox 2T 50cmm - skuter nie chce odpalać Sym eurox 2T 50cmm - skuter nie chce odpalać Sym eurox 2T 50cmm - skuter nie chce odpalać Sym eurox 2T 50cmm - skuter nie chce odpalać Sym eurox 2T 50cmm - skuter nie chce odpalać Sym eurox 2T 50cmm - skuter nie chce odpalać

    Dodano po 5 [minuty]:

    na 1-2-4 zdjęciu gaźnik
    3 pompka paliwa
    5 zdjęcie to tam te przewody podciśnieniowe powietrza co idą do gaźnika i do pompki
    6 głowica
    7 cały układ