Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Indesit WITL125 Migotaja diody, nie płucze, nie wiruje

durf 11 Sie 2012 16:54 1693 2
  • #1 11 Sie 2012 16:54
    durf
    Poziom 6  

    witam.
    mam problem z pralka jak w temacie, mianowicia pralka pierze wszystko ok, ale jak dochodzi do wirowania to odsysa wodę po czym zaczynają migać wszystkie diody na raz.
    nie pobiera płynu do płukania ani nic.
    wyczysciłem podajnik do proszku, filtr, węże i co się dało.
    i nic to nie dalo.
    nie wiem co z nią zrobić a serwis dopiero za tydzień może przyjechać:/
    proszę o pomoc.

    0 2
  • Pomocny post
    #2 12 Sie 2012 00:15
    peter falk
    Specjalista AGD

    durf napisał:
    zaczynają migać wszystkie diody na raz.

    A na dwa pewnie nie migają?
    durf napisał:
    nie wiem co z nią zrobić

    Naprawić programator.
    Przepisy na tą przypadłość są na forum - wystarczy poszukać.

    0
  • #3 01 Wrz 2014 15:15
    durf
    Poziom 6  

    zapomnialem odpisac wiec troche pozno ale moze komus to pomoc. wiec z pralka byl takie problem ze ... zapchana byla pompka do wody :) jak to w pralce znalazlo sie tam wszystko , wyczyscilem sprobowalem i smiga do dzis :)problem nie elektroniczy :)

    0