Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

kabel antenowy nie pasuje do kabla dekodera Netia player

zuzka712 11 Aug 2012 17:04 10675 12
    zuzka712
    Level 9  
    Przyznaję się, że jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie i przepraszam jeżeli pytanie jest z gatunku naiwnych :oops: ale nie mogę sobie poradzić z podłączeniem dekodera Netia player.
    Problemem jest kabel antenowy. Mój kabel (ten który jest podłączony do anteny i który był podłączony do tej pory do dekodera N-ki) nie pasuje do kabla antenowego ani do wejścia w dekoderze.
    Czy są różne rodzaje kabli? Czy są np.nakładki-łączniki między moim kablem a kablem z dekodera? Gdzie to kupić?
    Dziękuję z góry za każdą podpowiedź...
    KIEROWCA_VW
    Level 35  
    Foto, dokładny model...
    marcin.waski
    Level 24  
    Dekoder N-ki jest tunerem satelitarnym i wchodzi do niego nakręcana końcówka antenowa typu "F". Pytanie, czy Netia Player też jest tunerem satelitarnym czy kablowym - inne częstotliwości - inne wtyczki.
    zuzka712
    Level 9  
    jur1 wrote:

Gniazdo antenowe IN do podłączenia anteny, odbierającej sygnał naziemnej telewizji cyfrowej a nie satelitarnej. Dlatego gniazda są inne.

Co to znaczy? Czy mam dokupić jakąś końcówkę czy w ogóle ten kabel się nie nadaje. A jak się nie nadaje to do czego mam podłączyć dekoder?? 8-O
    Kpc21
    Level 24  
    Do Internetu.

Możesz ewentualnie do anteny naziemnej, żeby odbierać kanały z DVB-T.
    KIEROWCA_VW
    Level 35  
    Gniazdo antenowe IN służy do podłączenia anteny, odbierającej sygnał naziemnej telewizji cyfrowej.
    zuzka712
    Level 9  
    Zaczynam kumać. Chyba.
    Albo musze kupić antenę naziemną, albo podłączyć do inetrnetu.
    Ja chcę do intrenetu. Mam router wifi więc powinnam mieć możliwość połączenia bezprzewodowego.
    Mogę w ogóle nie korzystać z anteny???
    matis057
    Level 33