Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw passat B5 115km - Passat B5 115km po odpaleniu pracuje na 3gary szarpie kopci

11 Sie 2012 20:02 9236 9
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie, mam dość duży problem i potrzebuje rady lub kierunku problemu.. już pisze posiadam paska 1.9 tdi 115 km z 99 roku i teraz przekręcam kluczyk zapalają sie swiece żarowe i jak szybko zgasną to odpala normalnie jeśli palą się dłużej powiedzmy 3-4 sekundy silnik odpala ale wchodzi na wysokie obroty i spada ją w okolice 1000 jeśli natomiast zapali się i świeci długo nawet do 10 sekund to silnik jakby odpalał na 3 gary przy wysokich obrotach zaczyna nim telepać kopcić i tak przez jakieś 3-4 sekundy i się uspokaja i jakby było wszystko oki , sprawdzałem na kompie i to co wychodzi to sporadyczny błąd połączenia pompy paliwa .. dzieje mi się tak coraz częściej po nocy odpala 95 % normalnie ale jesli w pracy postoi w dzień 6 godzin zawsze zapala się świeca i zaczyna kopcić szarpać po czym się uspokaja ....

    Proszę o możliwą pomoc
  • Poziom 18  
    prawdopodobnie uszczelniacze na pompowtryskach i tyle ........

    pozdro rox1...
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Powiedz nam, jakąś diagnostykę robiłeś? Jaką temperaturę widzi sterownik?
  • Poziom 2  
    Napisz proszę o jaką temperaturę chodzi ?? co do diagnostyki to jakiś VAG

    Kolega wyżej pisze o uszczelniaczach pompowtrysków czy to też brać pod uwagę ?
  • Poziom 17  
    Dłuższe grzanie świec powoduje zwiększoną dawkę paliwa przy rozruchu i wyższe obroty silnika. Sprawdź czujnik G2/G62 - porównaj temperatury w 2 miejscach: 01-Engine -> Meas.Bloks-08 -> Group 007 -> Coolant Temp oraz 17-Instruments -> Meas.Bloks-08 -> Group 003 -> Coolant Temperature
    G62 mierzy temp. na potrzeby komputera, G2 na potrzeby wskaźnika na desce.
  • Poziom 34  
    Arek.K napisał:
    sprawdzałem na kompie i to co wychodzi to sporadyczny błąd połączenia pompy paliwa

    napisz kod błędu.
    badyl666 jak i Paweł wawa napisali Ci jak co i jak sprawdzić czujniki G62/G2 i termostat, zwłaszcza jeśli masz błąd braku połączenia z czujnikiem G62. Podaj zatem wszystkie aktualne błędy po ich wcześniejszym skasowaniu.
    Interesuje mnie ten błąd pompy paliwa...
    Poza tym ważne są wskazania z grupy 013 , 018 i 023 = możesz mi je przesłać na PW bo tutaj nie są mile widziane. Również przydałyby się dynamiczne z grup robionych podwójnie czyli 003 z 011, 003 z 010 i 000 z 004.
  • Poziom 14  
    Dłuższe grzanie świec nie ma wpływu na dawkę rozruchową , poza tym czas grzania świec określa sterownik .
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    waldzior jeśli nie rozumiesz skrótu myślowego, (sterownik widzi niższą temperaturę = dłuższe grzanie świec = zmieniona dawka rozruchowa) to nie zabieraj głosu.
  • Poziom 11  
    tak z innej beczki... sprawdz dawki wtryskiwanego paliwa na wtryskach... jezeli jeden wali maxa, to prawdopodobnie masz spadek kompresji...jak sie rozgrzeje to jest jako tako...typowe zachowanie przy wygietym korbowodzie... kolka juz takich zrobilem, zwlaszcza po okazyjnym kupnie po powodzi lub ulewach.
  • Poziom 1  
    Witam.
    Mam passata 2000 rok 115 km i mam identyczny problem. Jak dziś rano zagrzał świece to odpalił na 3 garach i pomad 2000 obr. Czy doszłeś już jaka tego jest przyczyna? Ja mam zamiar wymienić uszczelniacze na pompowtryskach może to coś pomoże. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź i pomoc