Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra II - nowy silnik nie chce zapalić

11 Sie 2012 21:51 5895 15
  • #1 11 Sie 2012 21:51
    435996
    Użytkownik usunął konto  
  • #2 11 Sie 2012 22:11
    kajaba autoserwis
    Poziom 29  

    Jak robicie swap to kompletny, motor, instalacja, sterowniki od silnika montowanego (nowego) jeśli się różnią technologiom.

    0
  • #3 11 Sie 2012 23:30
    435996
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 12 Sie 2012 00:15
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Wina elektryka, to raz, dwa, że bez sprzętu nie zgrasz pompy z Twoim samochodem. Jednym słowem, laweta i do kogoś kumatego.

    0
  • #5 12 Sie 2012 01:42
    435996
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 12 Sie 2012 04:33
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Po regeneracji tak, natomiast z inną numeracją sterownika już nie.

    0
  • #7 12 Sie 2012 10:30
    435996
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 12 Sie 2012 14:35
    rob4028
    Poziom 25  

    Lewe nadkole ,za kołem,przy bocznym kierunku .

    0
  • #9 13 Sie 2012 11:09
    435996
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 13 Sie 2012 19:30
    niuniu36

    Poziom 27  

    A czy tak trudno znależć pompę z orginału jak DTH to końcówka 015 a nie próbować szkłem du.. utrzeć.

    0
  • #12 13 Sie 2012 19:45
    435996
    Użytkownik usunął konto  
  • #13 07 Wrz 2012 12:30
    435996
    Użytkownik usunął konto  
  • #14 08 Wrz 2012 01:22
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Powodzenia życzę. Zakładać do silnika DTH pompę o DTL. Pisałem, auto do fachowca, drugi miesiąc się urabiacie, a auto jak nie paliło tak nie pali.

    0
  • #15 08 Wrz 2012 10:23
    435996
    Użytkownik usunął konto  
  • #16 09 Wrz 2012 17:14
    niuniu36

    Poziom 27  

    Z silnikiem tak ale z tym sterownikiem silnika to juz nie wsadziliście stary typ pompy o numerach 002 do sterownika od silnika dth a to niestety działac nie będzie.

    0