Witam, znajomy posiada Opla Astrę G z 2001r. Ostatnio uszkodziła mu się w nim pompa paliwowa. Żadna firma nie chciała tego zregenerować więc postanowił kupić używany silnik. W swojej Astrze miał silnik 2.0 DTH. Kupił silnik 2.0DTL. Do tego kupił pompę paliwową jeszcze od innego silnika (kostka ta która dochodzi do pompy paliwowej została przerobiona na taką która podejdzie do tej pompy). Po złożeniu w całość samochód nie odpala. Na starterze silnik odpala bezproblemowo. Po podpięciu samochodu pod komputer, w diagnostyce auta jest pokazane że włożony jest silnik DTH. A teraz jest włożony DTL, wiec czy trzeba wymienić cały komputer?? Pokazały się również błędy:
P1220
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1635
-? Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego
-? Otwarty obwód urządzenia żarzącego
-? Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego
P0115
-? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Nieprawidłowy sygnał temperatury chłodziwa
P0100
-? Za wysokie napięcie przepływom. powietrza
-? Za niskie napięcie przepływom. powietrza
P1345
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0110 Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału C-07
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 1 C-16
P1650 CAN: urządzenie odłączone C-16
P1651 CAN odbiera błąd C-16
Spróbowałem wykasować wszystkie błędy, to zostały tylko te dwa:
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 1 C-16
P1651 CAN odbiera błąd C-16
I teraz szukać przyczyny w pompie czy może trzeba inny komputer?? Czy jest możliwość żeby pompa była zabezpieczona immobilizerem?
P1220
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P1635
-? Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego
-? Otwarty obwód urządzenia żarzącego
-? Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego
P0115
-? Za wysokie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego
-? Nieprawidłowy sygnał temperatury chłodziwa
P0100
-? Za wysokie napięcie przepływom. powietrza
-? Za niskie napięcie przepływom. powietrza
P1345
-? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
P0110 Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału C-07
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 1 C-16
P1650 CAN: urządzenie odłączone C-16
P1651 CAN odbiera błąd C-16
Spróbowałem wykasować wszystkie błędy, to zostały tylko te dwa:
P1631 Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 1 C-16
P1651 CAN odbiera błąd C-16
I teraz szukać przyczyny w pompie czy może trzeba inny komputer?? Czy jest możliwość żeby pompa była zabezpieczona immobilizerem?