witam - moze tutaj ktos mi pomoze
sprawa dotyczy forda mondeo 1.8 td 98 r. mianowicie ,mam zbyt duze ladowanie akumulatora ,gdy obroty silnika wzrastaja do ponad 2,5 tys to ladowanie podchodzi nawet do 18 v . Alternator sprawdzony na "stole" (ponoc jest wszystko ok) wczesniej wymienilem regulator napiecia ale bylo bez zmian - do regulatora dochodzi wtyczka trzy pinowa gdzie na jednym jest stale 12 v (caly czas) wzrasta po dodaniu "gazu"czyli tak jak jak na akum. na srodkowy jest 3v (chyba kontrolka ) a na trzecim jest 12 v jak samochod zapalony(pewnie jakies sterowanie ) i spada wraz obrotami silnika - ktos moglby mi podpowiedziec gdzie tkwi problem i ja go usunac??? ???
sprawa dotyczy forda mondeo 1.8 td 98 r. mianowicie ,mam zbyt duze ladowanie akumulatora ,gdy obroty silnika wzrastaja do ponad 2,5 tys to ladowanie podchodzi nawet do 18 v . Alternator sprawdzony na "stole" (ponoc jest wszystko ok) wczesniej wymienilem regulator napiecia ale bylo bez zmian - do regulatora dochodzi wtyczka trzy pinowa gdzie na jednym jest stale 12 v (caly czas) wzrasta po dodaniu "gazu"czyli tak jak jak na akum. na srodkowy jest 3v (chyba kontrolka ) a na trzecim jest 12 v jak samochod zapalony(pewnie jakies sterowanie ) i spada wraz obrotami silnika - ktos moglby mi podpowiedziec gdzie tkwi problem i ja go usunac??? ???