Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak poprawnie ustawić zasilacz laboratoryjny?

13 Sie 2012 17:42 5169 18
  • Poziom 10  
    Witajcie,

Potrzebuję naładować akumulator BP930 Li-ion Battery 7.4V 4400mAh, który jest całkowicie rozładowany (0.00V).

Jak ustawić poprawnie pokrętła fine regulation oraz course regulation w zasilaczu laboratoryjnym RXN-305D?

Zalecono mi prąd ładowania 100mAh (0.1A), czy ustawić inną wartość?

Nie znam się kompletnie na zasilaczach laboratoryjnych, proszę o wyrozumiałość, nie chcę niczego uszkodzić, a jedyna instrukcja jest po angielsku.

Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Poziom 10  
    Oba pokrętła course czy oba pokrętła fine?

Bo mam dwa pokrętła fine i dwa pokrętła course i nie wiem które kręcić.
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Poziom 14  
    Skoro nie wiesz co robić to sobie odpuść, bateria może wybuchnąć podczas ładowania...
  • Poziom 10  
    Chcę podładować baterię do poziomu rozpoznawania jej przez oryginalną ładowarkę. Na razie wiem tyle:
    1. Podłączyć zasilanie
    2. Włączyć urządzenie
    3. Ustawić Voltage na 7,4V (nie wiem czy pokrętłem fine czy course)
    4. Podłączyć kabelki
    5. Ustawić Current na 0.1A (również nie wiem czy pokrętłem fine czy course)

Pomóżcie koledzy :)
  • Poziom 10  
    Fantastycznie, dziękuję za pomoc.

Dam znać czy było wybuchowo ;)
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Całkowicie błędny tok myślenia.

Akumulator litowo jonowy ładuje się w dwóch etapach: najpierw ładowanie stałym prądem, a potem ładowanie stałym napięciem.
    Tak się składa, że zasilacz laboratoryjny doskonale się do tego nadaje, bo można ustawić jedno i drugie.