Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nagrywanie keyboardu, saksofonu, gitary i wokalu - co kupic

EvIld95 14 Aug 2012 12:09 9384 61
    EvIld95
    Level 11  
    Witam,
    Od razu zaznaczam, że nie znam się kompletnie na sprzęcie audio itp. Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mogę nagrać utwory z gitary, saksofonu i heyboardu a także oczywiście wokalu. Całość będę nagrywał na Macu , na razie na programach typu Garage Band itp.
    W jaki sposób mogę to zrobić, aby każdy z instrumentów nagrywał się na osobnej ścieżce. Wiem, że musze kupić interfejs audio, pytanie jaki? Po drugie mikrofon do wokalu - jaki? Po trzecie pewnie jakiś mikrofon do saksofonu- jaki? Zaznacze, że muszę zmieścić się w kwocie 1500zł(max 1700zł). W chwili obecnej mam podłączony keyboard bezpośrednio kablem do Maca- czy może tak zostać?

Proszę o pomoc
    adambyw
    Moderator of Acoustics
    Jak chcesz nagrywać wszystko razem, będziesz potrzebował interfejsu wielośladowego. Najtańszym rozwiązaniem będzie tu mikser Alesis czy phonic z firewire. Ale to i tak kwota w okolicy 1500zl za interfejs.
    Na wokal proponuję Sencheisser e840 (400zł). Na saksofon JTS CX508 (250zł).
    Z klawisza masz podłączony bezpośrednio do komputera. tylko jakim kablem Audio czy MIDI? Jeżeli midi to zostaw. Jeżeli Audio, lepiej żeby było wszystko na jednym interfejsie, bo mogą pojawić się problemy z synchronizacją.
    EvIld95
    Level 11  
    mamy taki mały zespół i chcemy po prostu zgrywać nasze utwory na kompa. Kabel od keyboardu to taki zwykły kabel jak od drukarki, ale dźwięk jest bardzo czysty. A co z gitara? A jeśli kupiłbym line-6-pod-studio-ux2-interfejs-audio z tego co wiem to potrafi nagrywac gitare i wokal jednoczesnie. Keyboard nagrywałbym z tego kabla podpiętego bezpośrednio do Maca. Czy to się nie nada?