Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra C 2.2 tdi - Nie Pali brak komunikacji

14 Sie 2012 12:44 2616 12
  • Poziom 2  
    Witam!
    Mam vectre 2.2 tdi. Problem polega na tym że podczas jazdy, na desce zaświeciło się ładowanie, ASP, ABS, poczym znikło wspomaganie kierownicy wystraszyłem się i zgasiłem auto teraz przekręcając stacyjkę nawet nie obróci rozrusznikiem, nie możemy nawet połączyć się z komputerem silnika tylko z deską rozdzielczą a więc nie wiem jaki jest błąd, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, deska zapala się normalnie, a podczas próby zapalania słychać tylko stykające przekaźniki proszę o PomocL
  • Użytkownik obserwowany
    A nie DTI silnik?
    Akumulator naładowany tak apropo jakie ma napięcie??
    Zasilanie do ECU dochodzi?
  • Poziom 28  
    Witam.Naladoj akumulator lub podmien na dobry dopiero podlacz kompa .Przeciez nie masz prawidlowego zasilania dla ECU
  • Poziom 2  
    Tak DTI. akumulator nowy pojechałem do sklepu i został sprawdzony jest OK
  • Użytkownik obserwowany
    Podaj napięcie a nie.
    I weź miernik i sprawdź napięcie na bezpiecznikach po kluczyku....
  • Poziom 28  
    Wtam.Sprawdz dokladnie mase czyli minus od akumulatora do silnika lub wyczysc pod srubami,sprawdz rezystancje miedzy silnikem a minusem aku ma byc 0 ohm
  • Poziom 2  
    Napięcie na bezpiecznikach po kluczyku 13.9 V. Masa z akumulatora do silnika wyczyszczona styki wszystkie możliwe masowe sprawdzone, są takie błędy jak brak komunikacji ECU, ABS, rezystancja 0 ohm.
  • Specjalista grupy V.A.G.
  • Poziom 19  
    z CIM jest komunikacja? Jakie błędy w CIMie?
  • Poziom 28  
    maxim78 napisał:
    Napięcie na bezpiecznikach po kluczyku 13.9 V.


    Auto nie odpala a napięcie takie wysokie? Co Ty masz za akumulator??
  • Poziom 29  
    LoLek85 napisał:

    Auto nie odpala a napięcie takie wysokie? Co Ty masz za akumulator??


    To pytanie raczej w stronę multimetr a bym skierował :)
  • Poziom 42  
    Alternator ładował 20V lub więcej , stąd takie napięcie na akumulatorze / uszkodzony regulator/ i usterka w ECU / transil lub zenerki na wejściu zasilania/.
  • Poziom 2  
    Brak napięcia na ECU :(