Witam
Kupiłem auto które stało 2 lata w garażu z zajechaną pompą i wtryskami,pompa regenerowana wsadzona,wtryski kupione nowe.
Auto po odpaleniu pochodziło około godzinkę na wolnych obrotach,po czym wszedłem przegazowałem,zaczeło chodzić na 3 gary i zgasło,na listwie pokazywało ciśnienie 590-720Kpa,więc za małe,sprawdzziłem pompe,sprawdziłem wtryski i wszystko jest ok.
Po podmienieniu najpierw czujnika ciśnienia na listwie sytuacja wyglądała tak samo,to samo po podmienieniu regulatora ciśnienia paliwa na pompie.
Kiedy odłączyłem wogóle czujnik ciśnienia paliwa pokazało się ciśnienie 22000 Kpa bez podłączonego czujnika!!,więc coś mi zaświtało w głowie,że może gdzieś być zwarcie,lub nie ma gdzieś przejscia lub masy.
Zabrałem się więc za wyciąganie skrzynki bezpieczników,okazało się że pare wtryczek było strasznie zaśniedziałych,więc je wyczyściłem,popsikałem preparatem do styków,i poskładałem do kupy,przy okazji też popsikałem wtyczki od komputera wtrysku.
Gdy uradowany tym że prawdopodobnie była to wina braku prądu lub przejścia wszedłem do auta,wsadziłem karte,nacisnołem pedał hamulca i dostałem od renówki po raz kolejny lewy prosty,mianowicie wyświetliło się steering wheel locked,po wyjęciu karty wyświetla się steering wheel not locked i zapala się service,sprawdziłem wszystko jeszcze raz i wszystko jest według prawa tory i koranu.
Przeczytałem gdzieś że może to być taśma od air bag lub coś z silniczkiem od blokady kierownicy,ale wszysko wygląda dobrze.
Błagam was forumowicze co mogło się stać,czy jest dostępny jakiś schemat elektryczny do tego auta,bo ja nie moge nic znaleźć.
Czy jest możliwe,że ten preparat do styków był jakiś trefny i zrobił gdzieś zwarcie?
Kupiłem auto które stało 2 lata w garażu z zajechaną pompą i wtryskami,pompa regenerowana wsadzona,wtryski kupione nowe.
Auto po odpaleniu pochodziło około godzinkę na wolnych obrotach,po czym wszedłem przegazowałem,zaczeło chodzić na 3 gary i zgasło,na listwie pokazywało ciśnienie 590-720Kpa,więc za małe,sprawdzziłem pompe,sprawdziłem wtryski i wszystko jest ok.
Po podmienieniu najpierw czujnika ciśnienia na listwie sytuacja wyglądała tak samo,to samo po podmienieniu regulatora ciśnienia paliwa na pompie.
Kiedy odłączyłem wogóle czujnik ciśnienia paliwa pokazało się ciśnienie 22000 Kpa bez podłączonego czujnika!!,więc coś mi zaświtało w głowie,że może gdzieś być zwarcie,lub nie ma gdzieś przejscia lub masy.
Zabrałem się więc za wyciąganie skrzynki bezpieczników,okazało się że pare wtryczek było strasznie zaśniedziałych,więc je wyczyściłem,popsikałem preparatem do styków,i poskładałem do kupy,przy okazji też popsikałem wtyczki od komputera wtrysku.
Gdy uradowany tym że prawdopodobnie była to wina braku prądu lub przejścia wszedłem do auta,wsadziłem karte,nacisnołem pedał hamulca i dostałem od renówki po raz kolejny lewy prosty,mianowicie wyświetliło się steering wheel locked,po wyjęciu karty wyświetla się steering wheel not locked i zapala się service,sprawdziłem wszystko jeszcze raz i wszystko jest według prawa tory i koranu.
Przeczytałem gdzieś że może to być taśma od air bag lub coś z silniczkiem od blokady kierownicy,ale wszysko wygląda dobrze.
Błagam was forumowicze co mogło się stać,czy jest dostępny jakiś schemat elektryczny do tego auta,bo ja nie moge nic znaleźć.
Czy jest możliwe,że ten preparat do styków był jakiś trefny i zrobił gdzieś zwarcie?