Witam, posiadam samochód Honda Civic 1.4 '96, mam w niej założoną instalację gazową 2 gen. Gdy ją kupowałem wiedziałem że problemy są z odpaleniem(na nagrzanym silniku), gdy samochód zostanie zgaszony na gazie. Gdy ~1km wcześniej przełączę na benzynę i zgaszę na niej to pali od 1 strzała. Problem zaczął się gdy zatankowałem samochód w Polsce:) drobne przerywania, ale jak dostał gaz do dechy wszystko było okej. Po pewnym czasie przerywanie stało się tragiczne że nie dało się jeździć(tylko poniżej 1800rpm oraz przy gazie w podłodze dało się korzystać z instalacji gazowej(normalna praca instalacji, czuć normalną moc nie zależnie od obrotów)). Na benzynie zaczęły się także problemy. Zimny silnik działał bdb. Z powodu pracy w delegacji nie mam jak grzebać przy aucie(w domu jestem sobota-niedziela, gazownik od poniedziałku do piątku). Zrobiłem samodiagnostyke błąd 1 albo 10(nie jestem pewny, kontrolka non-stop migała w jednym tempie). zostawiłem samochód u mechanika, ich komputer nie wykrywa żadnych błędów. wymieniłem filtr powietrza, świece, kable WN czyszczony palec + kopułka. Zostawiłem siostrze samochód żeby podjechała do gazownika, dzwonił do mnie, że do wymiany jest reduktor(montują chyba lovato) oraz przelutowanie kabli od kompa, bo wtyczka do niczego się nie nadaje - koszt 350zł. Jako tymczasowe rozwiązanie odciął kawałek węża z jakimś czujnikiem(?) i mówił żeby zadzwonić za 2 tygodnie umówić się na wizytę bo nie ma terminu.
Przyjechałem do domu, samochód na benzynie chodzi różnie, za to na LPG prawie że idealnie, zero przerywania, obroty na biegu jałowym trzyma równo. Pozostał problem z odpaleniem silnika, gdy nie przełączę go wcześniej na benzynkę.
Pytanie brzmi, czy to rozwiąże wszystkie problemy czy winę ponosi któryś z elektromagnesów, elektroniki. Uczucie na benzynie zalewania gazem mnie delikatnie dobija, pierwszy raz mam problem z jazdą na benzynie z autem z instalacją LPG. W aucie bardzo rzadko czuje zapach gazu. Elastyczność na LPG jest zdecydowanie lepsza niż na benzynie. Mam nadzieję, że wszystko jasno opisałem(wiem nie podałem części na jakich lata instalacja ale nie wiem po prostu - brak czasu). Proszę o odpowiedź. Czytałem wiele tematów, lecz żaden nie odzwierciedlał mojego problemu. Od czego zacząć?
pozdrawiam
Przyjechałem do domu, samochód na benzynie chodzi różnie, za to na LPG prawie że idealnie, zero przerywania, obroty na biegu jałowym trzyma równo. Pozostał problem z odpaleniem silnika, gdy nie przełączę go wcześniej na benzynkę.
Pytanie brzmi, czy to rozwiąże wszystkie problemy czy winę ponosi któryś z elektromagnesów, elektroniki. Uczucie na benzynie zalewania gazem mnie delikatnie dobija, pierwszy raz mam problem z jazdą na benzynie z autem z instalacją LPG. W aucie bardzo rzadko czuje zapach gazu. Elastyczność na LPG jest zdecydowanie lepsza niż na benzynie. Mam nadzieję, że wszystko jasno opisałem(wiem nie podałem części na jakich lata instalacja ale nie wiem po prostu - brak czasu). Proszę o odpowiedź. Czytałem wiele tematów, lecz żaden nie odzwierciedlał mojego problemu. Od czego zacząć?
pozdrawiam