Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak podłączyć dwie kolumny "magnat media 100" pod subwoofer Logitech

Rethix 15 Aug 2012 19:07 2349 12
    Rethix
    Level 9  
    Witam
    Ostatnio dostałem dwie kolumny i chciałbym je podłączyć do kompa . Pod kompem narazie mam podłączone głośniki firmy Logitech Z323 i chce podłączyć jeszcze do nich dwie kolumny a nie wiem jak to zrobić i czy da się to zrobić . Jestem w tych sprawach zielony więc proszę o wyrozumiałość

Dodano po 16 [minuty]:

Bardzo potrzebuje odpowiedzi na moje pytanie jak potrzeba napisze wiecej o kolumnach lub o glośnikach ktore teraz mam podłaczone do komputera

3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
    (dj-MatyAS)
    D214d3k
    Level 39  
    Czy masz suba czy również 2 głośniki satelitarne? Jeśli masz satelity i nie są na gwarancji to można je rozkręcić i znaleźć kabel idący do głośników i tam podłączyć zewnętrzne kolumny które jak zakładam są pasywne (nie mają wzmacniaczy). Można pokusić się o wyprowadzenie z kolumny 3 przewodów i zamontowanie gniazda głośnikowego lub duży jack odłączającego wewnętrzne głośniki. Być może na 9 pinowym gnieździe jest taki sam rozkład jak w innym modelu ale pewności nie ma http://pinoutsguide.com/Home/logitech_subwoofer_pinout.shtml
    redliniak1996
    Level 15  
    W skrócie. Ten wzmacniaczyk może nie uradzić. Ale jeżeli chcesz to po prostu tnij kabel idacy do glosnika i podlacz do niego drugi.
    Rethix
    Level 9  
    raczej nie bede nic ciąć bo głośniki są jeszcze na gwarancji do 24.06.2013 . A jak bym podłączył bezpośrednio kolumny do subwoofera to nie spali się nic ??? W subwooferze mam jeszcze dwa wolne miejsca na głośniki .

Dodano po 2 [minuty]:

Mam suba i dwa głośniki ale nie wiem czy są satelitarne bo się na tym nie znam były w zestawie razem ze suboferem .