Witam
Auto to: RENAULT MEGANE 2 2005r,1.5 dci silnik K9K 722 82kuce,układ wtryskowy DELPHI
Mam następy problem,wczoraj auto pokazywało ciśnienie na listwie 790 Kpa,wogóle się nie zmieniało nawet przy kręceniu i nabiciu ciśnienia,i przy pustej rampie.
Całą ekektrykę wywaliłem,przeleciałem wszystkie kable,wszędzie przjeście jest,nic już nie jest zaśniedziałe.
Czujnik jest podłączony do 3 pinowej kostki,po włączeniu zapłonu,minus z akumulatora i plus na 3 pin(tak było w serwisówce sprawdzanie napięcia) pokazuje 8,5 volta,na czujniku 3 pin po połączeniu z 2 pinem pokazuje około 7kohma.
Po przeczyszczeniu tego czujnika izopropanolem wartości są takie jak wyżej podałem,ale teraz mi pokazuje, że ciśnienie na listwie jest non stop 0 nie ważne co robisz,bardzo mnie interesuje jakie wartości tam powinny być przy sprawnym silniku,jako że mój nie odpala,prawdopodobnie komputer wtrysku nie widzi ciśnienia na listwie i nie steruje wtryskami dopuki pompa nie nabije ciśnienia odpowiedniego do wtrysku paliwa.
Mam wykres dla czujnika delphi,ale chyba z 1.9dci,pokazuje że powinien on być zasilany napęciem 5v,niestety nie posiadam oscyloskopu i nie sprawdze tego.
Bardzo był bym wdzięczny za podanie tych wartośći,jako że rampa była nowa,a samego czujnika nie da się kupić.
Czy możliwe jest, że komputer podaje za wysokie napięcie i czujnik ciśnienie się poprostu spalił?
Auto to: RENAULT MEGANE 2 2005r,1.5 dci silnik K9K 722 82kuce,układ wtryskowy DELPHI
Mam następy problem,wczoraj auto pokazywało ciśnienie na listwie 790 Kpa,wogóle się nie zmieniało nawet przy kręceniu i nabiciu ciśnienia,i przy pustej rampie.
Całą ekektrykę wywaliłem,przeleciałem wszystkie kable,wszędzie przjeście jest,nic już nie jest zaśniedziałe.
Czujnik jest podłączony do 3 pinowej kostki,po włączeniu zapłonu,minus z akumulatora i plus na 3 pin(tak było w serwisówce sprawdzanie napięcia) pokazuje 8,5 volta,na czujniku 3 pin po połączeniu z 2 pinem pokazuje około 7kohma.
Po przeczyszczeniu tego czujnika izopropanolem wartości są takie jak wyżej podałem,ale teraz mi pokazuje, że ciśnienie na listwie jest non stop 0 nie ważne co robisz,bardzo mnie interesuje jakie wartości tam powinny być przy sprawnym silniku,jako że mój nie odpala,prawdopodobnie komputer wtrysku nie widzi ciśnienia na listwie i nie steruje wtryskami dopuki pompa nie nabije ciśnienia odpowiedniego do wtrysku paliwa.
Mam wykres dla czujnika delphi,ale chyba z 1.9dci,pokazuje że powinien on być zasilany napęciem 5v,niestety nie posiadam oscyloskopu i nie sprawdze tego.
Bardzo był bym wdzięczny za podanie tych wartośći,jako że rampa była nowa,a samego czujnika nie da się kupić.
Czy możliwe jest, że komputer podaje za wysokie napięcie i czujnik ciśnienie się poprostu spalił?