Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Stabilizator 78L05, dziwne zachowanie układu

idziek 16 Aug 2012 13:31 3921 9
    idziek
    Level 9  
    Cześć zrobiłem taki układ Stabilizator 78L05, dziwne zachowanie układu i układ zachowuje się zupełnie jakby nie było stabilizatora ; / . Pewnie zaraz dostanie mi się za jakąś głupotę czy coś, ale mówię jestem BARDZO początkującym i nie wiem gdzie robię błąd proszę o wyjaśnienie. Btw szukałem na forum nie znalazłem. Stabilizator potrzebny mi do komparatora.[/img]
    User removed account
    User removed account  
    Quarz
    Level 43  
    idziek wrote:
    Cześć zrobiłem taki układ Stabilizator 78L05, dziwne zachowanie układu i układ zachowuje się zupełnie jakby nie było stabilizatora ; / . Pewnie zaraz dostanie mi się za jakąś głupotę czy coś, ale mówię jestem BARDZO początkującym i nie wiem gdzie robię błąd proszę o wyjaśnienie. Btw szukałem na forum nie znalazłem. Stabilizator potrzebny mi do komparatora.[/img]
    Przedstawiony przez Ciebie w/w schemat jest - jak dla mnie - tylko jakimś bohomazem ... :!: :shock: ... brak jest na nim oznaczeń - numeracji - pinów użytego stabilizatora stosownie wg Noty Katalogowej.
    User removed account
    User removed account  
    idziek
    Level 9  
    Przepraszam jego wysokość że uraziłem względy estetyczne, załączam drugi poprawiony schemat Stabilizator 78L05, dziwne zachowanie układu

co do wiszącej nogi ziemi, to napewno nie, a co do pomylonych pinów to tez nie bo sprawdzałem juz dwa razy ; /. Może to przez pojemność? Że niby za duża, chociaz myślałem że to nie problem

Dodano po 3 [minuty]:

Motronic -jestem pewny że robię to w bardzo nie właściwą stronę.
    Quarz
    Level 43  
    idziek wrote: