Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Bezpłatny kontakt z Orange: wolna transmisja danych za dnia

16 Aug 2012 15:57 2169 7
  • Level 10  
    Czy jest jakikolwiek możliwy bezpłatny kontakt z orange? Interesuje mnie to ponieważ gdy tylko podpisałem z nimi umowę internet w godzinach od 10.30 do 23.30 nie ma nawet 10% przewidzianej prędkości, a ping ma więcej cyfr niż numer telefonu.
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    Level 33  
    Quote:
    Czy jest jakikolwiek możliwy bezpłatny kontakt z orange?
    Jest. Numery telefonów w zakładce "kontakt" zaczynające się na:
    - 501: są płatne wg. taryfy operatora, czyli bezpłatne w abonamencie ;)
    - 510: jak wyżej
    - 800: są bezpłatne
    - 801: tzw. split charge, czyli część opłaty za połączenia wnosisz ty (od czwartej cyfry zależy, jaka część opłaty)
    - 804: są płatne
  • Level 10  
    Kurcze mój błąd bo nie powiedziałem że chodzi o Neostradę. O tych numerach wiedziałem, ale wszystkie bezpłatne są w sprawie telewizji, telefonu albo internetu mobilnego.
  • Helpful post
    Level 43  
    Nie ma takich numerów.
    Jedna z wielu metod ssania klienta.
  • Level 10  
    No właśnie, a mnie nie stać żeby codziennie dzwonić i im mówić że coś się dzieje, a to jedyna metoda żeby coś zrobili. Najciekawsze jest to, że gdy byłem w Netii na łączach TP nie było dosłownie żadnych problemów.
  • Helpful post
    Level 43  
    Po tym jak się wszystko skończy, tzn naprawią ci, Możesz spróbować zrobić reklamację online (załóż sobie konto online orange), że usterka z ich winy i chcesz zwrot kasy za rozmowy na numer wsparcia technicznego - zakładam że dzwonisz do nich ze stacjonarnego.
  • Helpful post
    Level 33  
    Quote:
    a mnie nie stać żeby codziennie dzwonić
    Zazwyczaj jak zgłosisz usterkę dwukrotnie w ciągu 48h i przez telefon nie da się jej naprawić lub jest to nieskuteczne (krótkotrwałe), to wysyłają ci technika. Na dwa połączenia chyba można sobie pozwolić?
  • Level 10  
    Ooo dzięki za informację bo o tym szczerze powiedziawszy nie wiedziałem.

    Dodano po 2 [minuty]:

    bogiebog wrote:
    zakładam że dzwonisz do nich ze stacjonarnego

    Tak dzwonię ze stacjonarnego bo tam chyba nie ma z komórki w sprawie internetu w kabelku