Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Philips LTC0455/50 - Jak podłączyć.

dawcio92 16 Sie 2012 17:38 1335 5
  • #1 16 Sie 2012 17:38
    dawcio92
    Poziom 8  

Witam. Powiem szczerze, że spędziłem trochę czasu na szukaniu odpowiedniego działo i im więcej szukałem, tym bardziej się gubiłem. W ostateczności postanowiłem napisać tutaj. Otóż nie mam jako takiego problemu z samym sprzętem, ale z tym jak go podłączyć. Dostałem od taty kamerkę Philips Digital Color Camera LTC0455/50. Jedyne co mam to kabel zasilający do gniazdka 240V (bo jest na stałe wczepiony w kamerę). Kamera posiada wyjścia "VIDEO" oraz "Y/C", a chciałbym podłączyć tą kamerkę do czegokolwiek, ale najlepiej do komputera (komputer posiadam, a nie cieszyłby mnie fakt zakupu telewizora, żeby oglądać obraz z kamery). Jestem totalnie zielony w tych sprawach i nie mam pojęcia które wejście będzie pasowało, jakie kable muszę kupić oraz jak podłączyć do np. komputera i jakim programem odpalić, żeby był obraz.

P.S. Wiem, że podobne tematy już były, wyczytałem z nich co nie co, ale moja wiedza niestety się nie pogłębiła i nadal nie wiem jak się za to zabrać.

Aha i jeżeli to zły dział to bardzo przepraszam i proszę o niekaranie, a jeżeli można to przeniesienie.

Dodaję foto kamery:
    Philips LTC0455/50 - Jak podłączyć. Philips LTC0455/50 - Jak podłączyć. Philips LTC0455/50 - Jak podłączyć. Philips LTC0455/50 - Jak podłączyć.

-1 5
  • #2 17 Sie 2012 10:35
    dzimi
    Moderator

Proponuję najpierw sprawdzić czy kamerka jest sprawna, podłączając ją pod TV właśnie. Jeśli chcesz oglądać w PC musisz mieć kartę graficzną z wejściem TV lub zakupić sobie kartę telewizyjną.

0
  • #3 17 Sie 2012 11:04
    dawcio92
    Poziom 8  

A pod które wejście mam zakupić kabelek? Czy to jest uzależnione od wejścia w TV?

0
  • #4 17 Sie 2012 11:12
    kizek
    Poziom 35  

Jakie gniazda posiadasz w TV?

0