Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer do gier, około 2600zł. Proszę o wsparcie

16 Sie 2012 18:25 1185 14
  • Poziom 8  
    Chcę kupić komputer w okolicach 2600 zł. Nie znam się na tym w ogóle. I prosił bym was tutaj o podanie mi propozycji. Szukam komputera do gier :)
  • Poziom 15  
    komputer już kupiony czy jeszcze nie ?
  • Poziom 8  
    Nie :) Kumpel pomaga mi ogarnąć coś rozsądnego ale jakoś się dogadać nie możemy :P dlatego proszę o pomoc :P
  • Poziom 15  
    Interesuje Cię komputer głównie do celów rozrywkowych tak ? Gry i.t.p ?

Szczerze ja zawsze sobie robiłem składaka. Nie kupowałem nowego tylko po prostu dokupywałem odpowiednie komponenty, które ze sobą doskonale współpracowały. Efekt porażający za nie dużą cenę ;)
  • Poziom 8  
    Oczywiście ze składany :D Tylko tutaj mam dylemat co w niego włożyć :D

Intel Core i5 3570K 4x3.40 GHz BOX (LGA1155, 6MB, HD4000, 77W)
    Gigabyte GA-Z77-DS3H, Z77, VGA, HDMI, DVI, DDR3, SATA3, GBLAN, ATX, LGA1155
    DDR3 8GB 1600MHz Corsair XMS3 (2x4GB, DualDDR, CL9)
    Seagate Barracuda 7200 1TB, SATA-III, 64MB cache
    GeForce GTX560 Gigabyte 1024MB, DDR5, miniHDMI, 2xDVI, PCI-E OC 830/4008
    Zasilacz ATX 550W Chieftec BPS-550C Nitro Series Modular (Fan 140mmm)

+ obudowa..

Będzie nadawał się do gier?
    co prawda muszę jeszcze go odchudzić o 400zł...
  • Poziom 18  
    i5 2500k zamiast tego co proponujesz, bo tamte są wadliwe i się grzeją, no chyba że wyszła nowa rewizja, ale szczerze wątpię.
    Do grania wystarczy Ci 4GB ramu.
    Grafika musi być GeForce?
    Odradzam dyski Seagate. Mają krótką gwarancję i są dość zawodne. Kup sobie jakiś WD Blue, np ten: http://www.morele.net/dysk-western-digital-wd10ezex-479659/