Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Stacja lutownicza - chinol a 2x droższa marka

16 Aug 2012 19:13 3948 17
  • Level 9  
    Witam . :D
    Jestem (bardzo) początkującym ,,elektronikiem"(o ile tak się mogę nazwać) .

Poszukuje jakąś stację lutowniczą hot air i grotówkę w jednym .
    Na początku pomyślałem o jakiejś chińskiej Yihua ale po przeglądnięciu opinii i artykułów na jej temat zniechęciłem się i to bardzo .
    Poszukuje stacji która będzie służyła przez lata (ewentualnie drobne naprawy typu wymiana grzałki).
    Zacytuje jedną wypowiedź z na temat tego chinola (tj. Yihua/Zhaoxin):
    Quote:
    ,,Kto kupuje tanio ten kupuje dwa razy"

Pomyślałem poszukać coś lepszego i droższego zarazem (500zł- taka górna granica mojego budżetu).
    Pomyślałem o droższej ZD-987 lub ZD-982 lub też ZD-912.

Mam odnośnie nich kilka pytań :
    Mieliście do czynienia ze sprzętem ZD ? [pytam tu o opinie posiadaczy tego sprzętu a nie coś typu: nie kupuj tego badziewia bo to chinol. Ja jakoś nie spotkałem się ze złymi opiniami na jego temat]
    Czy da się do którejś z w/w podłączyć pistolet od rozlutownicy tego samego producenta? Link

Sprzętu na razie bene używał góra 3 razy w tygodniu po ok 2godz , ale wraz ze wzrostem doświadczenia i wieku będzie on używany coraz częściej .

Hmmm chyba że możecie polecić coś innego - ale pamiętając że zależy mi też na hot air gdyż sporadycznie będę go używał go gięcia polistyrenu HIPS . Może osobno gotówka a osobno hot air ?

Piszcie co sądzicie na ten temat.
    Pozdrawiam.
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    A ty myślisz, ze te ZD, to co to jest? Chińczyk i to pełną gębą. miałem wątpliwą okazję pracować na stacji ZD916 i mam bardzo złe zdanie-