Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

N95 - Aktualizacja softu -Polaczenie z urzadzeniem utracone

17 Sie 2012 10:41 2472 3
  • Poziom 10  
    Witam

    Podczas aktualizacji softu w n95 (z v20.0.015), wyskakuje mi blad "Połaczenie z urzadzeniem utracone". Wyglada to tak, podlaczam telefon aktualizacja niby sie rozpoczyna, telefon wylacza sie a nastepnie wyskakuje blad. Mam tak w 2 n95 a wczesniej zawsze szlo bez problemu.

    Sprawdzalem rozne porty USB - nic, wylaczylem antywirusa i zapore - nic, zmienialem kabel - tez nic. Ktos ma jakies inne pomysly?

    Aktualizacja odbywa sie przez program Nokia Suite 3.5.34, w telefonie brak karty pamieci, karta sim wlozona nieaktualna, moj system to win 7 ultimate x64.

    Ss bledu w zalaczniku (wykonywanie polecen pod bledem nic nie daje).


    N95 - Aktualizacja softu -Polaczenie z urzadzeniem utracone

    Obrazki zamieszczamy według tej instrukcji: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2053101.html . Proszę poprawić. jever 23

    Poprawione, dzieki za uwage.
  • Poziom 34  
    Sprawdź na innym komputerze. Ewentualnie zaktualizuj NSU.
  • Poziom 9  
    Słyszałem że można tylko zaktualizować na systemie PC Vista
  • Poziom 10  
    Na pewno mozna na win7, aktualizowalem 1 miesiac temu oprogramowanie w ten sposob i bylo ok, jedyne co zrobilem, to zainstalowalem nowa wersje OVI Suite... moze to przez to. Sprawdze na innym kompie bo raczej to tutaj jest problem i dam znac.

    Odpowiedz od nokii (pisalem do nich w tej sprawie):

    Witamy w Dziale Obsługi Klienta Nokia Care,

    Uprzejmie prosimy wykonać następujące czynności:
    Rozpocznijmy od odłączenia telefonu i innych urządzeń USB od
    komputera.
    1] Należy wykonać aktualizację Windowsa (Windows Update).
    2] Zrestartować komputer.
    3] Zainstalować najnowszą aplikację Instalator Windows ze strony pomocy
    technicznej Microsoftu.
    Na przykład:
    http://www.microsoft.com/downloads/e...displaylang=en
    http://www.microsoft.com/downloads/e...displaylang=en
    4] Uprzejmie prosimy o sprawdzenie czy Windows zainstalował poniższy
    program; prosimy odwiedzić tę stronę, aby zainstalować Microsoft
    Visual C++
    http://www.microsoft.com/download/en...ang=en&id=5582
    o VS 2008 : http://www.microsoft.com/download/en....aspx?id=11895
    o VS 2005 : http://www.microsoft.com/download/en....aspx?id=14431
    o VS 2010 : http://www.microsoft.com/download/en...s.aspx?id=8328

    Jednocześnie:
    Uruchom--> sfc.exe/scannow (z uprawnieniami administratora).

    5] Następnie należy odinstalować następujące programy, jeżeli są
    zainstalowane:
    Nokia Suite
    PC Connectivity Solution
    Nokia Connectivity cable driver----> Jeżeli pojawia się jakikolwiek
    błąd proszę skorzystać z funkcji Microsoft napraw
    (zmień/napraw), oraz zainstalować i uruchomić Uninstall
    troubleshooter
    Nokia Ovi suite SW updater
    OviMPlatform
    6] Prosimy o sprawdzenie, czy foldery Nokia istnieją w nastepujących
    lokalizacjach:
    C: ProductFiles
    C: Product Data

    Następnie prosimy znowu wybrać Uruchom--> wpisać %temp% -- Usunąć
    wszystkie pliki i foldery tymczasowe Nokia. [Nokia Remote Data Store]
    7] Kolejnym krokiem jest uruchomienie rejestru Windows:
    Uruchom--> wpisz regedit. Należy skasować następujące rejestry.
    HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARENokiaNokia Ovi Suite
    HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREWow6432NodeNokiaNokia Ovi Suite
    HKEY_CURRENT_USERSoftwareNokiaNokia Ovi Suite
    HKEY_CURRENT_USERSoftwareNokiaMPlatform
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Nokia\Nokia Suite
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Nokia\Nokia Suite Help
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Nokia\PCSync [Nokia PC suite]
    8] Zrestartuj komputer.
    9] Teraz prosimy zainstalować program Nokia Suite z www.nokiasuite.pl


    Jeżeli niedogodność nie ustąpi, oznacza to, że leży ona po stronie
    telefonu Nokia N95 lub dostawca internetu nie udostępnia wszystki
    portów protokołów internetowych, bądź włączone są sieciowe
    zapory systemowe lub sprzętowe. Zapory (firewall`e ) możemy
    wyłączyć. W przypadku problemów z internetem proponujemy skorzystać
    z innego komputera z innym połączeniem.

    W przypadku problemów po stronie telefonu Nokia N95 należy wkonać
    formatowanie telefonu kodem serwisowym *#7370#. Telefon się
    wyłączy i włączy ponownie – prosimy nie włączać samemu. Ew. Kod
    zabezpieczający o który może poprosić telefon to 12345.

    Bardzo ważną sprawą jest stworzenie kopii zapasowej danych z telefonu
    Nokia N95 w programie Nokia Suite w menu>Narzędzia>Kopia zapasowa.

    Proszę wziąć pod uwagę, że aplikacje, które nie są domyślnie
    instalowane w telefonie zostaną usunięte i kopia zapasowa ich nie
    zawiera. Potrzebne będzie ich ponowne zainstalowanie.


    W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy się z nami
    ponownie skontaktować.


    Docenilibyśmy poświęcony czas za wzięcie udziału w krótkiej ankiecie
    w związku z odpowiedzią na Państwa pytanie.
    Ankieta zostanie wysłana oddzielnym email-em.

    Dziękujemy za kontakt.

    Pozdrawiamy


    UWAGA ROZWIAZANIE PROBLEMU BYLO ZUPELNIE INNE:



    Mianowicie...wrzucilem do zwyklej N95 product code od N95 8gb !

    Po spraweniu na innym kompie i tym samym bledzie, zaczalem kombinowac co robie nie tak, okazalo sie ze odruchowo wrzucilem PC od N95 8gb (wczesniej aktualizowalem 3 softy w n95 8gb wlasnie). Po zmianie PC na ten wlasciwy wszystko poszlo bez problemu.