Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SCANIA 124 400KM, biały dym z tłumika

17 Sie 2012 19:11 3300 4
  • Poziom 1  
    Koledzy, mam ogromny problem, zaczęło się od białego dymu z tłumika, m.in. sprawdzane było ciśnienie sprężania na tłokach - z pomiarów wyszło, że minimalne mniejsze ciśnienie miał tłok szósty przez to wymienione były tuleje i pierścienie. Dodatkowo założona jest nowa turbosprężarka. Drugą myślą przy naprawie to ściągnięcie przewodu od intercoolera i wtedy ciśnienie oleju ustało, po założeniu powróciło . Scania zżarła ponad 6 litrów oleju przez 100 kilometrów !! PRoblem jest nadal...
    Pomóżcie co mogę jeszcze zrobić, bo nie mam już pomysłów !!
  • Poziom 10  
    biały dym powstaje ze spalania paliwa z woda(para wodna),spalanie oleju to dym czarny.nie jestem pewien ale czy jest możliwość odwrócenia uszczelki pod głowicą, jest to częstym problemem przy silnikach nissana a objawy są właśnie takie edmund

    Dodano po 2 [minuty]:

    bialy dym to woda w silniku, w odroznieniu od czarnego spalanie oleju lub zle z wtryskiwaczami. czy istneje mozliwosc zalorzenia odwrotnie uszczelki pod glowica? jest czesty problem z silnikami nissana objawy podobne edmund
  • Poziom 30  
    witam scaniatuczno z tego co piszesz to ma apetyt na olej jak tak podpala to nieco moc wzrosła.Ale do rzeczy grzebane było na 6 garnku dym ma zapach palonego oleju jak mnie wam na początek odkręć kolektor wydechowy i odsuń od głowic odpal maszynę i zobacz czy któryś z wydechów nie wali dymem.
  • Poziom 15  
    Zajrzyj do przewodu między turbiną a intercoolerem, sprawdź czy nie ma tam oleju. Zainteresowałbym się też odmą.Wytłumacz też dokładniej to zdanie "Drugą myślą przy naprawie to ściągnięcie przewodu od intercoolera i wtedy ciśnienie oleju ustało, po założeniu powróciło". Co masz na myśli pisząc "ciśnienie oleju"?