Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Matiz - Smarowanie wałka rozrządu

17 Sie 2012 22:36 4668 24
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Nie - to droga smarowania krzywek i pozostałych łożysk, zasilanie jest ze środkowego czopa, tego z rowkiem. Wypisz wymaluj jak smarowanie wału korbowego w polonezie. Czemu tak dociekasz?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Echh, bzdurę napisałem powyżej. Jest tak jak w pierwszym moim poście tutaj. A dziury w wałku nie wiem po co są.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Kolizyjny.
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Przy składaniu zwróć uwagę na kolektor ssący od strony 1 cylindra, pełni on rolę zaślepki kanału wodnego który przeważnie pęka.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    A wałek nie pękł?Jak zdrowo powichrowana głowica była, to pasowało przestrzelić łożyska wałka. Rozkręćcie górę - nie wiem czy jest tutaj jest możliwośc po nigdy nie próbowałem - obrócenia stopek przy składaniu, bądź zamiany ich kolejności.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    a może uszczelkę pod głowicą odwrotnie założył ..
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    mowisz o kole czyli wałkiem rozrzadu? jeśli nie dało sie ruszyc nim to zatarł sie i jak wczesniej pisałem moze byc przez to ze uszczelkę pod głowica odwrotnie założono i przez to smarowania nie było na gore (wałek itd..)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    głowica do góry i sie dowiesz
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Silnik bez smarowania, ba nawet bez miski olejowej pracuje dłużej niż 5 sekund.

    Coś nie wyszło, robota od nowa niestety.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    Nie, no chłopy, przez kilka sekund to się nie miało prawa zatrzeć - raz że powierzchnie dotarte, czyli raczej mało chropowate i ze sporym luzem pasowane, więc aluminium nie zdążyło by się rozgrzać do temperatury mięknięcia. Zresztą niedawno miałem Uno ze zniszczoną głowicą - wałek miał pomiędzy 3 a 5 mm luzu w łożyskach i się kręcił nadal. Wał korbowy stanie szybciej - jak zaklinuje wyrwaną z zamków czy spiłowaną panewkę. Jerzyk, obawiam się że dopóki nie wybijesz wałka, to nie będzie wiadomo co za cyrk tam się odbył.
  • Poziom 36  
    A co tu dociekać, skoro głowicę i tak trzeba zwalać. Wtedy wszystko wyjdzie. Jurek - to nie podpucha?
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Motronic napisał:
    wiórów w kanał olejowy.


    O to to.
  • Użytkownik usunął konto