Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wybór chińskiego Hot-Air znowu.

McMarycha 19 Aug 2012 09:19 10803 32
Helukabel
    McMarycha
    Level 31  
    Witam postaram się szybko i do rzeczy.
    Jak większość autorów podobnych tematów jestem początkujący i lutownica kolbowa już mi nie wystarcza.
    Chciałbym abyście pomogli mi wybrać odpowiednią stację do takich zastosowań jak układy SMD i reflow/reballing np. XBOX'a czy PS3
    Mam zamiar sprzedać xbox'a za ok 500zł ale na stację chciałbym przeznaczyć max. 300zł
    Oto moje propozycje:

http://www.hotair.pl/pl/sklep/stacje-lutownic...ze-wep/stacja-lutownicza-5-w-1-wep-853da.html

http://www.hotair.pl/pl/sklep/stacje-lutownic...cze-wep/stacja-lutownicza-5-w-1-wep-853d.html

http://www.hotair.pl/pl/sklep/stacje-lutownic...owietrze/stacja-lutownicza-hotair-pt-852.html

http://www.hotair.pl/pl/sklep/stacje-lutownic...rze/stacja-lutownicza-hotair-zhaoxin-852.html

http://www.hotair.pl/pl/sklep/details/736/84/...yihua/stacja-lutownicza-2-w-1--wep-852d+.html

Chciałbym się dowiedzieć dlaczego ta stacja jest taka droga ?

http://www.hotair.pl/pl/sklep/details/261/82/...nicza-hotair-z-grot%C3%B3wk%C4%85-pt-968.html

A także do czego byłby przydatny transmiter RF

Posiadam lutownicę kolbową więc jest mi obojętne czy stacja jest na gorące powietrze czy wielofunkcyjna.
  • Helukabel
    LA72
    Level 40  
    WEP 853DA - tania chińszczyzna, niska moc kolby
    PT 852 - tylko hot, brak kolby
    ZHAOXIN 852 - gorszy jakościowo hot w stosunku do PT
    WEP 852D+ - jak pozycja pierwsza
    PT 968 - mała moc kolby.

Jeśli ma być sam Hot air to PT-852.
    Za cenę PT-968 możesz znaleźć kolbę osobno i hota.
    McMarycha
    Level 31  
    No tak dziękuję za info.
    Rozumiem że najlepiej będzie kupić PT 852.