Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
HELUPOWER
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 3 1.6 benzyna - Nie zapala gdy zimny

19 Sie 2012 19:41 9963 23
  • Poziom 8  
    Witam mam problem z moim Golfem , Ponieważ gdy jest zimny muszę kręcić kilka razy żeby odpalił ale gdy już go zgaszę i chcę , zapalić to już od kopa pali. A gdy postoi 2-3 dni o już można zapomnieć o odpaleniu proszę o pomoc i jakieś rady



    Proszę o podanie (uzupełnienie) konkretnych danych pojazdu, o którym mowa - inaczej wątek zostanie przeniesiony do kosza!
    [Z]
  • HELUPOWER
  • Poziom 19  
    sprawdź kolego czujnik temperatury u mnie w golfie było tak że jak ciepły to od strzała palił pojechałem do pracy na 8 godzin i raz palił od strzała a raz to chechłałem ze 4 razy, a pierwsze przekręcenie to było takie jakby coś złapał na któryś cylinder i zgasl i dalej chechłanie
  • Poziom 8  
    a ten czujnik to gdzie się znajduje?
  • Poziom 15  
    W golfie chyba w odbudowie w termostacie.
    Ida od niego 4 przewody.
  • Poziom 9  
    Masz problem albo z powietrzem w przewodach zasilających pompę wtryskową ,albo z ciśnieniem sprężania w cylindrach . Bynajmniej u mnie tak było problem z ciśnieniem

    Moderowany przez Pawel wawa:

    Dość pisania głupot na forum. Proszę wskazać w tym silniku pompę wtryskową! Ostrzeżenie. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.

  • HELUPOWER
  • Poziom 9  
    Spróbuj rano odpiąć czujnik temperatury jak normalnie zapali to raczej na 99% czujnik.I kiedy jest rozgrzany tez spróbuj go odpiąć jak zwiększy obroty to znaczy ze instalacja jest ok.
  • Poziom 42  
    Schodzi paliwo, brak wzbogacania mieszanki, rozrusznik wolno kręci. Brak rocznika i kodu silnika. Więc wszelkie rady o kant d.... potłuc. Bo równie dobrze może to być I z gaźnikiem :) .
  • Poziom 10  
    jak kolega wyżej pisał na wstępie prosimy o więcej danych o aucie
    1 rzeczą jaka mi się nasuwa jest "cofanie się" paliwa do zbiornika proszę sprawdzić szczelność przewodów począwszy od zbiornika i smoka. (filtra paliwa to też pewnie samochód nie pamięta kiedy był wymieniany tak profilaktycznie proszę zobaczyć ile tam syfu siedzi)
    Źródeł tej usterki może być kilka prosimy o informacje o aucie i co Pan posprawdzał itp.
  • Poziom 8  
    Model auta to golf 3 1.6 lpg wiec tak ostatnio po duzych mrozach odpalilem auto i auto chodzilo sobie na wolnyych obrotach na bezynie gdy dodalem gazu zeby,przelaczyl sie na lpg to przez bagnet zaczol, wydobywac mi sie olej. Pierwsze co pojechalem do mechanika on na poczatku stwierdzil ze to glowica (uszczelka) lecz potem doszedl ze do silnika idzie taka rurka, od wietrzenia silnika i tam skropllona woda zamarzla zrobilo sie cisnienie i dlatego ten olej wywalaalo. A co do. Tego oodpalania. To biore tez pod uwage czujnik (halla) filt paliwa wymienilem jakies 4 miesiace temu. Po 10 jade do mechanika zeby podlonczyl pod komputer, i moze cos wykaze
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Zamarzła Ci odma.
    Jakie cofanie się paliwa? Gdyby tak było to by mu się paliwo lało z tych węży.
    Tam jest elektryczna pompa paliwa.
  • Poziom 8  
    Paliwo napewno sie nie cofa tak zamarzla odma wcczoraj zdiolem tego weza i kupe lodu wylecialo dlatego tak mi ten oleej wywalalo przez bagnet. Zostaje jeszcze sprawa tego odpalanie wczoraj wieczoram odpalilem auto od kopa pojechalem do sklepu wrocilem do domu zgasilem go i potem mialem jechac w nocy w traase i nie chcial odpallic dopiero jak mnie zaaciagneli llinka to pomooglo
  • Poziom 8  
    Ostatnimi czasy Pojechałem do mechanika pod komputer . Wyskoczyły mu błędy takie jak. Sonda Lambda i Czujnik Halla ale po usunięciu tych błędów ponownie już nie wyskoczyły a auto dalej zachowuje się tak samo. Powiedzcie mi czy ten czujnik Halla to on od razu się psuje czy , może tak stopniowo.
  • Poziom 17  
    przy diagnozie na wyłączonym silniku zawsze pokaże błąd czujnika halla sprawdziłeś w końcu ten czujnik temperatury czy nie? Jak ktoś podpinał golfera pod tester to chyba przeglądał jakieś parametry bieżące czy tylko byki skasował i właściciela na kase?
  • Poziom 9  
    Witam. Od niedawna jestem posiadaczem golfa 3 1.6 z 94 roku. Wiem, że to dość " leciwe" auto i nie można dużo od niego wymagać, ale męczy mnie to, że za każdym razem, gdy rano wstaje do pracy i próbuje odpalić wykręcam jakieś 50 sek zanimm odpadli. A jak już się uda to na obrotomierzu jest 700 obr. tak jakby ssania nie było . Dopiero jak dodam gazu na ok 2tys obrotów i podtrzymam chwilę, ssanie się załącza. Potem po rozgrzaniu silnika wszystko jest ok.
    Koledzy, gdzie może być usterka i co powinienem najpierw sprawdzić.
    Pozdr. Paweł
  • Poziom 9  
    Czy ten czujnik zamontowany jest na wężu?? Znalazłem coś takiego wpina się w niego dwa kabelki. W jaki sposob mam sprawdzić czy jest sprawny.
    Sorry za banalne pytanie ale w tych tematach nie jestem zbyt " sprytny".
    Pozdr.
  • Specjalista grupy V.A.G.
  • Poziom 9  
    Znalazłem coś takiego jak na zdjęciu. Jak już odpalę auto to chodzi na bardzo niskich obrotach . Ssanie się nie załącza. Jak odepnę ten czujnik ssanie automatycznie się załącza i obroty są Golf 3 1.6 benzyna - Nie zapala gdy zimny na 1000. Czy ten czujnik mam wymienić?
  • Poziom 9  
    Znalazłem jeszcze jakieś 2 . Czy to, któryś z tych?
    Jeśli nie to proszę o pomoc, w którym miejscu mogę go znaleźć
    pozdrawiam. Golf 3 1.6 benzyna - Nie zapala gdy zimny Golf 3 1.6 benzyna - Nie zapala gdy zimny
  • Poziom 19  
    Leże i pękam ze śmiechu :D :D O ki grzyba tu chodzi w tym opisie :D Nie znasz sie na podstawowych prostych jak drut rzeczach, lepiej oddaj komuś kto sie zna bo gorzej spier.... !! I ta pompa wtryskowa z postów wyżej, pewnie padła bo motogodzin milion nawalił :D :D Tyle w temacie
  • Poziom 9  
    ... Jak już " pękniesz" to zastanów się co piszesz kolego. Forum jest po to, żeby pomóc- doradzić Tym co się nie znają na temacie- tak mi się bynajmniej wydaje. A twoje " płytkie" teksty świadczą o tym, że masz " manię" wyższości 😰 . Tylko czego ???.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Tylko pamiętaj o tym że jakieś podstawy trzeba znać, Ty nie znasz nawet podstaw.
    Na pierwszym zdjęciu pokazałeś czujnik temperatury - potwierdziłem Ci to a Ty szukasz dalej i dajesz kolejne zdjęcia. Tylko po co?
    Na drugim zdjęciu (tym małym) masz aparat zapłonowy i wtyczkę od czujnika Halla. Kolejne zdjęcie (to duże) to jakiś niefabryczny czujnik dołożony przez kogoś. Prawdopodobnie to jest wąż od chłodnicy i założony jest tam włącznik termiczny (myślę że z jakiegoś Forda) który normalnie powinien być w w tym aucie w chłodnicy po lewej stronie auta - włącza on wentylator chłodnicy.
    Nie znasz podstaw i tak to wychodzi. Napisałem czujnik Halla, na komputerze pokaże Ci G40 a Ty go będziesz szukał bo nie będziesz wiedział że tutaj to jest ten sam czujnik.

    grala1 napisał:
    To jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej - silnika.

    To jest to samo co czujnik temperatury płynu. Płynem chłodzącym w silniku jest ciecz - u normalnego posiadacza to cieczą jest płyn chłodniczy (tutaj G11) a u nienormalnych jest woda.

    Czemu ten czujnik jest 4 pinowy - na 4 przewody?
    Gdyż w jego obudowie są dwa osobne czujniki temperatury. Jeden mierzy ją dla wskaźnika temperatury w liczniku byś widział na desce jaka ona jest, drugi zaś mierzy ta sama temperaturę dla sterownika silnika (ECU) by ten dobrał odpowiednią dawkę paliwa w zależności od temperatury silnika. To za jego pomocą ECU widzi czy silnik jest ciepły czy zimny i czy ma podnieść mu obroty póki silnik się nie rozgrzeje.
    Odpinając czujnik oszukujesz ECU i myśli on że silnik jest zimny przez co podnosi mu obroty.

    Mam nadzieje że rozwiałem wszystkie Twoje wątpliwości i że Twoja wiedza się pogłębiła-powiększyła.
  • Poziom 19  
    pablo__20 napisał:
    ... Jak już " pękniesz" to zastanów się co piszesz kolego. Forum jest po to, żeby pomóc- doradzić Tym co się nie znają na temacie- tak mi się bynajmniej wydaje. A twoje " płytkie" teksty świadczą o tym, że masz " manię" wyższości 😰 . Tylko czego ???.


    Tak forum jest od tego żeby pomagać, masz racje ale i piszesz głupoty i zgadujesz szukajac problemu. Forum pomoże jeśli ktoś choć w minimalnym stopniu wie co z czym się je. Jeśli nie ma sie wiedzy nawet podstawowej choćby na temat czujników to lepiej oddać auto komuś kto sie zna i zdiagnozuje przyczynę problemu. I nie mam manię wyższości tylko stwierdzam fakty.
    Nawet koledzy wyżej musza tłumaczyć Ci dlaczego czujnik ma 4 przewody a nie dwa, więc o czym to świadczy? proste...