Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jakie głośniki do zestawu telewizor plazmowy 42'+ konsola x360?

pelermo 21 Aug 2012 16:26 882 2
    pelermo
    Level 14  
    Witam planuję sobie kupić troszkę sprzętu mianowicie plazmę 42' konkretnego modelu jeszcze nie mam lecz myślę że każdy teraz telewizor ma te same wyjścia audio (jeśli się mylę to proszę mnie poprawić) i konsolę xbox 360. Konsola z telewizorem będzie podpięta kablem hdmi lecz nie znam się w doborze głośników;/ i dlatego proszę was o pomoc. Myślałem nad kinem domowym lecz po dłuższych przemyśleniach stwierdziłem że nie będę potrzebował odtwarzacza dvd lub blue ray więc skupił bym się nad jakimś zestawem głośników 5.1 lub 7.1 do ~1000zł, raczej zestaw nowy ponieważ nie lubię używanego sprzętu a w szczególności głośników:) Może ktoś mi doradzi jakiś fajny zestaw który by dobrze się spisywał w grach jak i w oglądaniu normalnej telewizji. Za pomoc wielkie dzięki
    telecaster1951
    Moderator of Acoustics
    Nowy zestaw KD za 1000zł ? Nie da się.
    pelermo wrote:
    Myślałem nad kinem domowym lecz po dłuższych przemyśleniach stwierdziłem że nie będę potrzebował odtwarzacza dvd lub blue ray więc skupił bym się nad jakimś zestawem głośników 5.1 lub 7.1
    Czyli co w końcu chcesz ? Zestaw 5.1 to właśnie KD.
    pelermo wrote:
    i w oglądaniu normalnej telewizji
    W 90% programy telewizyjne to stereo. Tylko w kanałach HD masz dźwięk przestrzenny (a i to nie zawsze). Jesteś pewien, iż potrzebujesz systemu dźwięku przestrzennego ?
    pelermo wrote:
    nie lubię używanego sprzętu a w szczególności głośników
    Sprzęt stereo ma taką specyfikę, iż starzeje się powoli. Za 1000zł, lepiej skupić się na używanym stereo, niż zestawie KD, tym bardziej nowym.