Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ustawienia anteny siatkowej, coś nie tak

kintaropl 21 Sie 2012 19:26 6654 32
  • #1 21 Sie 2012 19:26
    kintaropl
    Poziom 6  

Witam,
    Mam problem z poprawnym ustawieniem anteny. Posiadam zwykłą siatkową antenę z zasilaczem. Powiesiłem ją dość wysoko na maszcie (na wysokości jak inne anteny na dachu). W domu strasznie słabo mi odbiera, obraz śnieży, albo lecą jakieś pręgi. Kręciłem anteną na wszystkie strony świata i niestety obraz nie poprawił się. Mieszkam w Prudniku (woj opolskie). Probówką sprawdzałem i jest napięcie (na płytce). Wyszukiwałem programów ręcznie i automatycznie i znajduje tylko tvp1, tvp2, polsat i wszystko śnieży. Antena jest nowa i kabel też. Nie wiem, może potrzebuje jakiegoś nowego tunera do tej tv naziemnej? Nie znam się za bardzo więc proszę o pomoc, pozdrawiam

Bardzo proszę o podanie podstawowych "parametrów" własnej instalacji, zgodnie z zaleceniami tego działu : https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2212466.html .
    Wróżkami nie jesteśmy. :cry:
    [SP5ANJ]

0 29
  • #2 21 Sie 2012 22:06
    SP5ANJ
    VIP Zasłużony dla elektroda

Witam.

kintaropl napisał:
    Probówką sprawdzałem i jest napięcie (na płytce).

O jakiej tu "próbówce" jest mowa. :!:
    Napięcie mierzymy miernikiem (multimetrem) z funkcji mierzenia NAPIĘCIA (+V)
    Cytat:
    Wyszukiwałem programów ręcznie i automatycznie i znajduje tylko tvp1, tvp2, polsat i wszystko śnieży.

Z jakiego nadajnika i z jakiej odległości od niego "odbierasz".
    Zasilacz chyba jednak nie "podaje" napięcia +12V na wzmacniacz w antenie.
    Cytat:
    Nie wiem, może potrzebuje jakiegoś nowego tunera do tej tv naziemnej?

OOO. To już nie wiem czy w ogóle masz jakikolwiek dekoder DVB-T. :D

Pozdrawiam.

0
  • #3 22 Sie 2012 08:45
    LeDy
    Poziom 43  

kintaropl napisał: