Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

motorola T5522 i wou - motorola nie odbiera wouxuna

22 Aug 2012 23:32 1611 4
  • Level 2  
    Witam serdecznie. Z góry przepraszam za zwracanie głowy ale jestem kompletnym amatorem. Należę do grupy ratowniczej w której posiadamy motorole T5522 a ja zakupiłem sobie wouxun kg-uvd1p. Chciałbym go używać w pracy gdyż jest lepszy od motoroli. Ustawiam swoje radio na czestotliwosci 446,050 i słyszę nadawanie z motoroli ale jeżeli sam nadaje to jest cisza. Czy ktoś wie czy da się coś z tym zrobić? Serdecznie dziękuje i przepraszam.
    [30.03.2021, webinar elektroda] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Helpful post
    Level 22  
    A przypadkiem nie jest włączona opcja SHIFT.
    To jest przesunięcie częstotliwości nadawania względem częstotliwości odbioru.
    Sprawdź na motoroli o 7,6 MHz niżej albo w wouxunie ustaw o 7,6 MHz wyżej i sprawdź czy motorolka coś odbiera
  • Helpful post
    Level 19  
    Sprawdź czy ustawiony masz prawidłowy CTCSS. Poza tym prawidłowa częstotliwość to 446,05625. Ustaw krok 6,25 w wouxunie.
  • Helpful post
    R.I.P. Meritorious for the elektroda.pl
    Witam.
    Moskit wrote:
    Sprawdź czy ustawiony masz prawidłowy CTCSS. Poza tym prawidłowa częstotliwość to 446,05625. Ustaw krok 6,25 w wouxunie.

I idąc dalej w tym toku myślenia, oraz :
    Matt_kg wrote:
    ... za zwracanie głowy ale jestem kompletnym amatorem.

Quote:
    Należę do grupy ratowniczej w której posiadamy motorole T5522 a ja zakupiłem sobie wouxun kg-uvd1p.

I co to ma wspólnego (grupa ratownicza) z tym, iż chcesz już na wstępie łamać tzw. "prawo".