Witam Was,
kupiłem wczoraj Punto 1.2 75 MPI '96 z LPG Lovato na śrubkę, i mam problem.
na benzynie:
Pali na dotyk bez użycia pedału gazu, obroty wskakują na ok 1100, po 7 sekundach robią się 1700 i tak trzymają. Nic nie robiłem kilka minut, by zobaczyć czy tylko na zimnym problem, aż załączył się wiatrak. Silnik chodzi równo, słychać od czasu do czasu lekką nierówność (pewnie norma). Po dotknięciu pedału gazu obroty spadają, zafalują z 2 razy między 400-700 i silnik gaśnie.
Odpalam z użyciem pedału gazu i też pali na dotyk, ale od razu po puszczeniu gazu obroty spadają, falują i gaśnie.
Nie ma różnicy czy na zimnym czy na gorącym.
Samochód jeździ, ma moc, tylko przy dojazdach na skrzyżowanie spadają obroty i gaśnie. Słychać jakby od czasu do czasu silnik przerwał pracę (ułamek sekundy na kilkanaście sekund).
NA LPG: chodzi dobrze, po przełączeniu na lpg jeździ, nie gaśnie, strzela trochę w wydech - ale to myślę kwestia regulacji LPG - jutro wizyta u gazownika. Obroty trzyma na ok 1100. Mocy ma połowę mniej.
Wymienione kable WN, cewki, świece.
Nie dymi na biało, ani na niebiesko.
Po przekręceniu stacyjki słychać pracującą pompkę paliwa - w porównaniu z golf 2 chodzi dwukrotnie dłużej.
Mieliście kiedyś podobny problem? co sprawdzić?
kupiłem wczoraj Punto 1.2 75 MPI '96 z LPG Lovato na śrubkę, i mam problem.
na benzynie:
Pali na dotyk bez użycia pedału gazu, obroty wskakują na ok 1100, po 7 sekundach robią się 1700 i tak trzymają. Nic nie robiłem kilka minut, by zobaczyć czy tylko na zimnym problem, aż załączył się wiatrak. Silnik chodzi równo, słychać od czasu do czasu lekką nierówność (pewnie norma). Po dotknięciu pedału gazu obroty spadają, zafalują z 2 razy między 400-700 i silnik gaśnie.
Odpalam z użyciem pedału gazu i też pali na dotyk, ale od razu po puszczeniu gazu obroty spadają, falują i gaśnie.
Nie ma różnicy czy na zimnym czy na gorącym.
Samochód jeździ, ma moc, tylko przy dojazdach na skrzyżowanie spadają obroty i gaśnie. Słychać jakby od czasu do czasu silnik przerwał pracę (ułamek sekundy na kilkanaście sekund).
NA LPG: chodzi dobrze, po przełączeniu na lpg jeździ, nie gaśnie, strzela trochę w wydech - ale to myślę kwestia regulacji LPG - jutro wizyta u gazownika. Obroty trzyma na ok 1100. Mocy ma połowę mniej.
Wymienione kable WN, cewki, świece.
Nie dymi na biało, ani na niebiesko.
Po przekręceniu stacyjki słychać pracującą pompkę paliwa - w porównaniu z golf 2 chodzi dwukrotnie dłużej.
Mieliście kiedyś podobny problem? co sprawdzić?