Witam wszystkich. Trzeci dzień walki. Podmieniona z innego(sprawnego) mana pompa zębata. Cały czas 7.8 bara na biegu jałowym. Ponad 8-8.5 bar na 1500 obrotów. Przelew(powrót) sprawdzony i drożny. Jedyne co nie przemienione z mana sprawnego to podstawa filtra, i cała pompa wysokiego ciśnienia. Gdy wykręcam pompkę ręczną ciśnienie spada do 4 bar, ale pomaga to na 15 minut. Na odkręconej pompce jeździ, nie pokazuje błędu 00094-01 ale po jakimś czasie również podczas jazdy z obciążeniem zaczyna go dławić. W manie sprawnym brak bąbelków powietrza w pompce ręcznej, w niesprawnym widać powietrze. Wywala błąd 00094-01, później po 15 minutach jazdy scina go i nie wkręca się na obroty i pokazuje błąd 03781-01...........A i jedna obserwacja...po odkręceniu filtra paliwa w sprawnym Manie paliwo schodzi do samego dołu, a w niesprawnym odkręcając filtr poziom paliwa utrzymuje się cały czas na tym samym poziomie......dobiję do pełna ręczną pompką do pełna i tak sobie stoi. Jakiś zaworek w podstawie filtra???
Dodano po 19 [minuty]:
Kolego Serwis gh: Myślisz że pompa wysokiego ciśnienia przepuszcza i wraca wysokie ciśnienie na obwód niskiego?