Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Motorola D201 - Słaba dolna linia wyświetlacza

RaFa2600 25 Sie 2012 00:15 1131 2
  • #1 25 Sie 2012 00:15
    RaFa2600
    Poziom 12  

Witam, zakupiłem używany telefon bezprzewodowy Motorola d201.
    Po otrzymaniu paczki włożyłem do niego 2 baterie AAA (małe paluszki).
    Po czym pozmieniałem ustawienia dźwięki itp. Po wszystkim odstawiłem na widełki stacji bazowej. Wszystko z wyświetlaczem było OK. Dziś po powrocie z pracy zauważyłem, że dolna linia wyświetlacza jest prawie niewidoczna, z tym że nie cała - widać na zdjęciach.
    Co zrobiłem. Wyjąłem te baterie po czym zobaczyłem naklejkę, że należy używać AAA 1,2V 550mAH. Otworzyłem telefon, sprawdziłem taśmę oraz wyświetlacz. Nie znam się za bardzo, ale nie mają żadnych uszkodzeń mechanicznych.
    Co może być przyczyną owej awarii? Czy to że użyłem innych baterii niż zalecane mogło mieć na to wpływ? Co z tym zrobić?
    Z góry dziękuję za pomoc. Motorola D201 - Słaba dolna linia wyświetlacza Motorola D201 - Słaba dolna linia wyświetlacza

0 2
  • #2 26 Sie 2012 14:25
    RaFa2600
    Poziom 12  

Dziś znowu rozebrałem słuchawkę, dokleiłem taśmę i "wygrzałem" wszystko suszarką, mało profesjonalne, ale pomogło... na chwilę, teraz jest tak, że raz jest wszystko OK a po chwili problem powraca.
    Czy ktoś ma pomysł co może być nie tak?

0
  • #3 26 Sie 2012 15:10
    bestboy21
    Poziom 38