Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak wykonać kopię wiadomości mail w Microsoft Office Outlook 2007?

Maryush 25 Sie 2012 15:56 2670 2
  • Pomocny post
    #2 25 Sie 2012 17:08
    mickpr
    Poziom 39  

    Prawym przyciskiem myszy na "foldery osobiste" - >Właściwości folderu foldery osobiste - > Zaawansowane - > W polu nazwa pliku jest ścieżka do pliku *.pst zawierające dane Outlooka, które musisz skopiować, ale (uwaga!) przy wyłączonym Outlooku. Skopiuj więc ścieżkę do tego pliku (bez pliku pst) do schowka, zamknij outlook, i otwórz w nowym oknie. Plik skopiuj w bezpieczne miejsce.

    Można też oczywiście wyeksportować (co jest bardziej poprawne z punktu widzenia Microsoft-u), ale jeśli plik poczty ma np. ponad 2 GB (jak u mnie na przykład) - to szybciej będzie nam go skopiować, niż wyeksportować.

    Plik możesz potem zaimportować do nowo zainstalowanego Outlooka (tak najlepiej), lub podłączyć jako drugi plik danych (tak gorzej).

    0