Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Proszę o pomoc w zakupie pieca gazowego do domu

26 Sie 2012 13:40 6537 30
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie.
    Jestem na etapie zakupu pieca gazowego i mam dylemat co kupić?
    Dom posiada powierzchnie 120 mkw plus garaż.
    Ogrzewanie podłogowe na dole plus grzejniki góra.
    Spotkałem się jak dotąd z dwiema propozycjami, z rynku na którym mieszkam,
    chodzi mianowicie o piec kondensacyjny kompakt ACV oraz Logamax plus GB072 firmy Buderus.
    Nie ukrywam, że jestem laikiem w tym temacie stąd moja prośba o pomoc.
    Pozdrawiam.
    Tomek.
    [3.12.2020, webinar] Zagadnienia pomiarowe w nowoczesnej inżynierii materiałowej. Zarejestruj się

• Poziom 24  
    Oba kotły w sumie godne polecenia. Dołożyłbym jeszcze do kolekcji WOLF z serii CGB, który ma w standardzie pompę modulowaną (klasa energetyczna A). Tylko ja na Twoim miejscu nie wybierałbym kotła dwufunkcyjnego, tylko zestaw kocioł + zasobnik c.w.u. lub kocioł z wbudowanym zasobnikiem warstwowym. Komfort użytkowania ciepłej wody jest zupełnie nieporównywalny (jak by porównać jazdę Maluchem i Citroenem C5...)
  • Poziom 12  
    W przypadku obu marek zorientuj się jaki jest poziom usług serwisowych w Twoim regionie.
  • Poziom 2  
    Serdecznie dziękuję za podpowiedzi i proszę o dalsze.
    Również słyszałem o wskazaniu na piec jednofunkcyjny, podobno ma wpływ na lepszą kondensację, chodź jak powtarzam nie znam się na tym.
    Co do serwisu to na moim terenie najbardziej rozbudowany jest Vaillant i Buderus.
    Co do ACV to czytałem niezbyt pochlebne opinie na blogu.
    Będę wdzięczny o dalsze podpowiedzi.
  • Poziom 11  
    Do jakiego rodzaju gazu masz dostęp.
    Rozumiem, że gazem chcesz ogrzewać dom i CWU?
    Ja też mam 120m dom + garaż + podłogówka i grzejniki na dole a na górze same grzejniki.