Witam , chciałbym wymienić swój obecny sprzęt grający na coś lepszego
A wiec sprawa wygląda tak pokój jaki posiadam ma 4,60 na 2,50 czyli coś koło 12 metrów, obecnie muzyki słuchałem na głośnikach komputerowych Logitech X-530 , które zastąpiłem amplitunerem Technics SA AX-730 i Altusami 110 po małej modyfikacji , i jeszcze mnie to nie zadowoliło. Nie chodzi mi tu koniecznie o jakość i nie wiadomo jaką moc tylko o bas
, tak jestem basolubem ^^ . Coś typu audio w samochodzie przyzwyczaiłem się, ale Altusy 110 nie mają za bardzo dużo tego basu a już w ogóle niskiego, bynajmniej nie w moim pokoju irytuje mnie to bardzo, w pokoju w którym grają basu trzeba szukać a w innych pokojach aż szklanki chodzą
-Teraz nie wiem czy obecny sprzęt który nagromadziłem sprzedać, kupić mocniejszy napęd czysty wzmacniacz, i 2 tyś zł przeznaczyć na Altusy 300. Czy kupić jakieś małe głośniki tak zwane monitory + subwoofer np. Tonsila Aktiv 200 czy 250
Jestem zielony w temacie (tłumaczyć jak idiocie) , proszę pilnie o pomoc
Nie wiem czy jest to potrzebne ale słucham głownie murzyński rap, techno, dubstep. reszta muzyki rzadziej.
Dodano po 1 [godziny] 42 [minuty]:
http://allegro.pl/kolumny-hi-fi-diora-zgb602-nowe-i2578742873.html
Tu są fajne małe głośniczki firmy Diora w przystępnej cenie
i parametry wydają się być dobre ktoś może się wypowie i poleci coś lepszego w podobnej cenie 500 zł (mniej więcej)

A wiec sprawa wygląda tak pokój jaki posiadam ma 4,60 na 2,50 czyli coś koło 12 metrów, obecnie muzyki słuchałem na głośnikach komputerowych Logitech X-530 , które zastąpiłem amplitunerem Technics SA AX-730 i Altusami 110 po małej modyfikacji , i jeszcze mnie to nie zadowoliło. Nie chodzi mi tu koniecznie o jakość i nie wiadomo jaką moc tylko o bas

-Teraz nie wiem czy obecny sprzęt który nagromadziłem sprzedać, kupić mocniejszy napęd czysty wzmacniacz, i 2 tyś zł przeznaczyć na Altusy 300. Czy kupić jakieś małe głośniki tak zwane monitory + subwoofer np. Tonsila Aktiv 200 czy 250