Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel kadett 1,7 diesel swiece żarowe

23 Sty 2005 19:08 2892 13
  • Poziom 27  
    Mam go kilka m-cy jak dotad rano palil bez problemow nawet w lekki mrozek teraz prycha kicha i strasznie dlugo trzeba go krecic cieply nawet lekko pali nawet bez grzania swiec sprawdzilem swiece jedna padnieta czy mozliwe jest ze przez jedna tylko swiece tak ciezko jest go zapalic? i jeszcze jedno pytanie czy mial ktos do czynienia ze swiecami w linku ponizej?
    http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=40061084
    oraz opis
    http://www.bosch.pl/pl/czesci_samochodowe/swiece_zarowe/
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Tak przez jedną świece będzie ciężko zapalać ale też może byc wina paliwa!!
  • Poziom 11  
    też mam kadett'a tylko 1.6 Diesel, kupiłem raz komplet tanich świec, posłużyły jakieś 3 miesiące :( , później kupiłem komplet BOSCH'a ... jeżdżę już drugi rok :)
  • Poziom 27  
    Hm z tym paliwem guciioo to wpedziles mnie w zaklopotanie tankuje zawsze w tym samym miejscu cokolwiek by nie mowic stacja raczej podla i prywatna kiedys zalalem na orlenie jechal jakby razniej i bardziej byl elastyczny no nic sprawdze rowniez i to.
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    jeszcze jedno: miałem problem z odpaleniem kadett'a z zimnym sinikiem, ciepły palił bez zarzutu, świece były ok, rozrusznik też wydawał się ok ... kręcił ... okazało się jednak że za słabo, po wymanie tulejek i szczotek, odpalił bez problemu ...
  • Poziom 27  
    Hm problem jakby mi znajomy czasami jak chwile pokrece to przewod masy robi sie goracy :?
  • Poziom 16  
    A wlej sobie setke denaturatu do zbiornika może to woda ????????????
    To ci napewno nie zaszkodzi a jeżeli bedzie woda to problem bedzie z głowy ja tak robie każdej zimy i jest oki.

    Dodano po 2 [minuty]:

    krzysiek napisał:
    Hm problem jakby mi znajomy czasami jak chwile pokrece to przewod masy robi się goracy :?


    No to rozrusznik do góry i zabieraj sie za robote ale nie zapomnij wymienic uszkodzonej świecy!!!!!!!!!!!!

    A jeszcze jedno chwile to znaczy ile????????
  • Poziom 27  
    no jakies nascie s ale walcze z nim ostro :D zrobie to co sugerujecie i zobaczymy to moj pierwszy w zyciu diesel
  • Poziom 11  
    przy dłuższym kręceniu przewód masowy robił bardzo ...bardzo ciepły :) ... przy okazji wymiany tulejek i szczotek wymieniłem też przewód rozruchowy (według mnie trochę za "delikatny" jak na diesla, założyłem troszeczkę większy przekrój) i masowy ... rozrusznik kręci jak szalony :D :D :D
  • Poziom 16  
    To tak troszke delikatniej bo możesz popalic uzwojenia na wirniku jak i na stojanie!!!!!!!!!!!!!!!
  • Poziom 12  
    jak ci ciężko pali na zimnym silniku to podgrzej mu świece dwa lub trzy razy ja tak miałem w passacie, może to być wina paliwa, a na pewno tej jednej zepsutej świecy pozdrawiam
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    starszy dieselek odpala najpierw na jednym cylinderku, potem cała reszta po kolei, więc przekręć może świece żarowe miejscami póki kupisz nowy komplet, przy okazji sprawdzisz czy moje spostrzeżnia się u ciebie sprawdziły.
  • Poziom 16  
    Czesc,
    Do Twojego auta Bosch zaleca duratermy 0 250 201 039 lub zwykle 0 250 202 085.
    Swiece zarowe roznia sie miedzy soba napieciem, czasem grzania, wielkoscia - polecam stosowac wylacznie dedykowane przez producenta.
    Dla wlasnego bezpieczenstwa i spokoju.
    Co do problemow z odpalaniem - rozrusznik (stan tulejek), filtr paliwa (czy nie zapchany parafina z badziewiastego oleju napedowego), cisnienie sprezania w cylindrach (nominalnie 20-30 bar). To bym sprawdzil.
    Pozdrawiam
  • Poziom 18  
    sprawdz swiece i stopien sprezania