Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Filament
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Budowa roweru elektrycznego, a przepisy.

28 Sie 2012 19:18 3795 5
  • #1 28 Sie 2012 19:18
    1684985
    Użytkownik usunął konto  
  • Filament
  • #2 28 Sie 2012 19:25
    saskia
    Poziom 38  

    Jak sadze, nie ma w przepisach rozgraniczenia mocy silnika na spalinowy i elektryczny, wiec max. dopuszczalna moc spalinowego moze spokojnie byc zastosowana w elektryku.
    A tak na marginesie, przykladowa moc 1.5kW do roweru to ogromna przesada, spokojnie wystarczy 400W.

    0
  • Filament
  • #3 29 Sie 2012 20:18
    1684985
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 31 Sie 2012 16:50
    1684985
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 31 Sie 2012 20:16
    kondensator
    Poziom 36  

    What napisał:
    ale mi do prawka B trzy lata, więc pojazd wolnobieżny odpada.
    1. Dla zdesperowanych i zamożnych: Kategoria T od 16 lat (ale później na kategorię B i tak od nowa opłaty i egzamin)
    2. Trzy lata szybko miną
    3. Słowa kluczowe : 4 wheels bike DIY, także cargo bike DIY (wyszukiwarka ogólna, także oddzielnie obrazki)
    4. Co do konstrukcji mających wyjechać na drogę: bezpieczeństwo innych nawet ważniejsze niż własne. Znajomość zagadnień wytrzymałości zmęczenia materiałów, opanowania technologii jest zwykle niewystarczająca, tym bardziej w młodym wieku.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1549451&
    (Autor zaczął budowę pojazdu podobno w wieku 14 lat - patrz p.2)
    Polecam książkę:
    "Gdy zawodzi technika" A.Dobrzyński, 1981r.
    http://www.biblionetka.pl/book.aspx?id=213826
    -bywa tanio np. na aaaukcjach (o samochodach, ale zasady mechaniki i fizyki są te same w każdym pojeździe !)
    Każdy konstruktor (i naprawiacz) pojazdów wszelkich powinien przeczytać (przydałby się e-book...).
    Odpowiedzialność z prawdziwym pojazdem (dowolnym) ogromna, to nie model do gabloty !

    0