Po pierwsze - czy są błędy i Sprawdzenie bezpieczników.
Następnie. Za brak iskry i zasilania na pompie może odpowiadać:
- immo - sprawdź czy nie ma błędu "immobiliser-błędny kod immobilisera" i czy kość jest w kluczyku
- czujnik wału korbowego - na techu podczas kręcenia rozrusznikiem należy zobaczyć wartość jaką pokazuje (wyświetlanie danych - prędkość obrotowa silnika). Dość często pokazuje zero. Wymieniamy czujnik i po kłopocie. Możesz jeszcze zmierzyć rezystancję tego czujnika (znajduje się on chyba gdzieś z przodu na dole niedaleko filtra oleju). Powinna wynosić około 1,2 - 3,2 k oma
Istnieje również przekaźnik pompy paliwa. Można go sprawdzić odpinając białą wtyczkę na sterowniku. Nóżka przekaźnika 85 jest bezpośrednio połączona ze sterownikiem (patrz rysunek niżej). Na 86 podane jest napięcie po zapłonie i wtedy zwierane są styki 30 z 87 i załączana jest pompa.
https://obrazki.elektroda.pl/9211434000_1346300106.jpg
biała wtyczka - pokazane od strony sterownika
https://obrazki.elektroda.pl/3994166500_1346300172.jpg
od strony wtyczki
Ze sterownika wychodzi na przekaźnik sterowanie masą, więc sprawdź jeszcze czy przekaźnik ma dobry "+12V" i jak wygląda w środku.
Możesz dla pewności jeszcze zmostkować odcięcie na alarmie, żeby mieć pewność, że on nie bruździ.
Licznik może być nie podpięty.
Na końcu zostaje sterownik, czego nie życzę.
Pozdro i powodzenia.
Dodano po 27 [minuty]: Sprawdź jeszcze czy kostka stacyjki daje plus po zapłonie.