Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercrdes Actros 2535 - Problemy z paleniem

wwmariusz1 31 Sie 2012 21:04 5703 8
  • #1 31 Sie 2012 21:04
    wwmariusz1
    Poziom 9  

    Witam.
    Mercedes Actros 2535 ciężko pali tzn. zapali za 2-3 razem tak jak by się zapowietrzał. Nastepnie przy gorącym silniku postoi 10-15- minut i znów ten problem występuje. Czasami jest tak że rano zapala od sztycha jak by nigdy nic.
    Spędziłem u mechanika już kilkanaście godzin i dalej problem występuje. Zakupiłem pompę wysokiego ciśnienia ponieważ niby poprzednia miała tylko 2,5 barów i dalej nic wymieniłem zawór zwrotny na nowy, filtr paliwa, sprawdzone wszystkie wtryski, sprawdzony smok ponieważ wyciągneliśmy bak, wymieniłem jeden przewód zasilający ponieważ był lekko przetarty, wymienione oringi przy elektrozaworach. Żadne nowe błędy się nie pojawiły po występowaniutej usterki
    Nie wiem co mam dalej ro bić ponieważ mecha nikowi też skończyły się pomysły.
    Proszę o podpowiedzi co jeszcze?

    0 8
  • #2 31 Sie 2012 21:44
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Jakie ma czasy zamknięcia PLD? I jakie są różnice dawek? Może pompy czas wymienić?

    0
  • #3 01 Wrz 2012 14:22
    wwmariusz1
    Poziom 9  

    Jeżeli chodzi o czasy zamkmięcia PLD to mechanik powiedział że nie było mirrzone, a różnica dawek to max 1,5 mg lub % ( nie wiem czy dobrze zrozumiałem jednostkę jaką mi powiedział)
    Pozdrawiam

    0
  • #4 03 Wrz 2012 20:41
    685832
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 06 Wrz 2012 08:56
    wwmariusz1
    Poziom 9  

    Przy okazji miałem inna awarie i robiłem sprężarek oraz wyciek oleju bo pękła obudowa skrzyni sprzęgła. 2 dni auto paliło normalnie a następnie znów zaczęły się takie same problemy. Podczas tej roboty wymieniłem tylko uszczelki miedziane pod holenderkami i nic więcej nie robiłem z paliwem. Zaworek przy filarze paliwa był sprawdzany. I co dalej bo pomysły się pomału kończąPozdrawiam i dzięki za podpowiedzi

    0
  • #6 06 Wrz 2012 16:56
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Do sprawdzenia czujniki obrotów na obudowie sprzęgła oraz przyporzadkowanie czujnika rozrzadu do czujnika na kole zamachowym, jeden z testów to robi.

    0
  • #7 13 Wrz 2012 23:16
    wwmariusz1
    Poziom 9  

    Okazało się że pomimi że wtryski zostały jeszcze raz sprawdzone i pomimo dobrego ciśnienia rozpylenia mieszanki to "lały" i była konieczna wymiana końcówek. Po założeniu końcówek BOSCH-a auto zapalało prawię normalnie ponieważ nieregularnie wydobywał sie stuk tak jak by w którymś cylindrze pozostawało paliwo. Okazało się że czujnik obrotów wałka rozrządu jest uszkodzony i podaje paliwo w nieodpowiednim momencie i dlatego jest taki stuk. Po wymianie na czujnik oryginalny (900 zł ) ponieważ 2 zamienniki były do niczego ponieważ komputer nawet ich nie rozpoznawał nie miał tego objawu. Wcześniej zostały wyciągnięte jeszcze raz wtryski i okazało się że na jednym było znaczące przydymienie. Mam nadzieję że będzie wszystko dobrze i nie będę już musiał prosić o pomoc. Pozdrawiam

    0
  • #8 11 Gru 2012 16:36
    wwmariusz1
    Poziom 9  

    Co się okazało
    Jeszcze raz po wyciągnięciu wszystkich wtrysków i ich sprawdzeniu zostały wymienione na nowe oryginalne oringi na wtryskach i jak na razie samochód odpala bez większego problemu
    Pozdrawiam
    PS Trwało to dobre parę tygodni :cry:

    0
  • #9 03 Sty 2014 14:26
    KarlitoM
    Poziom 10  

    Ale kolego wymianiałeś o ringi na wtryskach pod deklami czy na pompkach PLD?

    5