Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Domofon proel pa-456 jak podłączyć

02 Wrz 2012 10:22 11196 20
  • Poziom 8  
    Witam Problem dotyczy domofonu !!!
    Mam problem z podłączeniem domofonu mam lf-1 a chcę założyć proela pa-456 jak narazie udało mi się podłączyć rygiel drzwi no i słychać mnie na dole jak mówię natomiast nie mogę dojść do tego żebym mógł słyszeć odgłosy z dołu i nie mam wywołania :cry: dodam jeszcze do tego że jestem laikiem bardzo prosze o pomoc
    P.S. instalacja 6-cio przewodowa
  • Pomocny dla użytkowników
    Zamień przewód słuchawkowy z przewodem wywołania. Być może masz je odwrotnie.
  • Poziom 8  
    Niestety jest bez zmian

Dodano po 36 [minuty]:

DołączaDomofon proel pa-456 jak podłączyć Domofon proel pa-456 jak podłączyć m zdjęcia
  • Poziom 8  
    Tak mam
    1-pusty
    2-pusty
    3-czerwony
    4-niebieski
    5-pusty
    6-trzy białe
    i zielony bezpośrednio do płytki

Dodano po 14 [minuty]:

a podłączyłem tak
    ZL3-niebieski
    ZL4-czerwony
    ZL5-pusty
    ZL6-zielony
    ZL2-trzy białe
    ZL1-razem z ZL3
    działa otwieranie bramy i słychać mnie na dole
  • Specjalista Domofony
    Nie wiem czy dobrze mnie zrozumiałeś. Złącza 1 i 2 musiały mieć jakieś podłączenia, więc Twój opis jest na 100% błędny. Chodziło mi o to, że stara słuchawka (LF1)
    ma 6 śrub łączeniowych-licząc od góry 1, 2,..,6. Jak był do tych śrub podłączony kabel przychodzący z klatki schodowej?

Pozdrawiam
    www.alfatech.net.pl
  • Poziom 8  
    tak było podłączoneDomofon proel pa-456 jak podłączyć
  • Specjalista Domofony