Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ładowarka do Roweru elektrycznego

04 Wrz 2012 21:28 4815 13
  • Poziom 9  
    Jestem totalnie zielony z temacie ładowania akumulatorów

mam z tym problem :D

kupiłem rower z napędem elektrycznym akumulator 36v Li-on

dokupiłem na allegro ładowarkę 36v 2A która po naładowaniu się wyłącza

mam pytanie czy ładowarka musi być jakaś specjalna do akumulatorów Li-on ??

bo ta co kupiłem to jest do zwykłych żelowych i ołowiowych

znajomy elektronik twierdzi że jak rozłącza to będzie wsio OK a inny że uszkodzę akumulator tą ładowarką

więc jak to z tym jest ???
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 29  
    Przy ładowaniu tego typów akumulatorów bardzo ważne jest napięcie końcowe, zwykła ładowarka uszkodzi akumulator i mogą wybuchnąć.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 40  
    W trakcie ładowania może dojść do wybuchu akumulatorów. Koniecznie musi być ładowarka do pakietów Li-on.
  • Poziom 9  
    Mnie tylko elektronik poinformował że ładowarka musi się rozłączać po naładowaniu a tak którą kupiłem tak robi, nawet sam bylem tego świadkiem :D:D

Gdzie można kupić w rozsądnej cenie ładowarkę odpowiednią do aku Li-on 36v ????
  • Poziom 40  
    Jeżeli masz akumulator składający się z 10 Li-on połączonych szeregowo, to 36V jest za mało aby naładować, więc jest bezpiecznie ale nie naładujesz do pełna. Ile masz akumulatorów połączonych w szereg?
  • Poziom 9  
    tego ile to nie wiem

elektronik stwierdził że napięcie jest 36v

czytałem że aku 36v trzeba ładować 42v
  • Poziom 9  
    przestraszyliście mnie i 2 tygodnie temu kupiłem dedykowaną :D

teraz się zastanawiam co by zrobić żeby szybciej jechał ??

aktualnie wyciąga 27-28km/h a chciałbym 40km/h

podobno rowery są zablokowane elektronicznie i można to usunąć ??
  • Poziom 38  
    puniek71 napisał: