Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sony Bravia KDL-32bx300 - matryca nie wyświetla, tylko rozmyty jeden kolor

gwiazda.z 06 Wrz 2012 22:42 5085 8
  • #1 06 Wrz 2012 22:42
    gwiazda.z
    Poziom 11  

Wiem, nie do końca jestem ok z regulaminem. Ale gdzie mam napisać jak jestem zielony nie umiem dokonać pomiarów a chcę wiedzieć chociaż trochę co dolega mojemu tv. Objaw jest taki jak na załączonych zdjęciach, włączamy TV słychać dźwięk, początkowo matryca jest czarna i stopniowo robi się jaśniejsza ale nie widać nic na niej. Rusza się tylko linia pikseli na górze widoczna na zdjęciu. Na co to wam koledzy wygląda, uszkodzona matryca czy jest szansa że może to być coś innego??

P.s. Powiem szczerze że kiedy naprawiałem telefony komórkowe i bardzo często bywałem na elektrodzie to bardzo łatwo było tu uzyskać odpowiedź nawet jeśli było się zupełnie zielonym (tu trzeba podkreślić to słowo) a tu w dziale RTV totalnie nie wiem cze się spodziewać kiedy pisze posta. Wczoraj napisałem już raz o tym ale wylądowałem w koszu, jakoś tu nie przyjaźnie. Może tym razem się uda. Sony Bravia KDL-32bx300 - matryca nie wyświetla, tylko rozmyty jeden kolor Sony Bravia KDL-32bx300 - matryca nie wyświetla, tylko rozmyty jeden kolor Sony Bravia KDL-32bx300 - matryca nie wyświetla, tylko rozmyty jeden kolor

0 8
  • Pomocny post
    #2 06 Wrz 2012 23:31
    lamer.
    Poziom 33  

gwiazda.z napisał:
    P.s. Powiem szczerze że kiedy naprawiałem telefony komórkowe i bardzo często bywałem na elektrodzie to bardzo łatwo było tu uzyskać odpowiedź nawet jeśli było się zupełnie zielonym (tu trzeba podkreślić to słowo) a tu w dziale RTV totalnie nie wiem cze się spodziewać kiedy pisze posta. Wczoraj napisałem już raz o tym ale wylądowałem w koszu, jakoś tu nie przyjaźnie.

Bardzo mnie wzruszyłeś tą wypowiedzią, więc postaram się Ci pomóc.
    gwiazda.z napisał: