Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo 3000 N200 - nie włącza się, wentylator działą przez 2s.

06 Wrz 2012 23:19 3183 11
  • Poziom 12  
    Laptop bez zasilacza w ogóle się nie włącza. Po podłączeniu ładowarki i włączeniu na jakieś 2s zapala się kontrolka pracującego dysku i słychać wentylator. Po tym czasie cisza, gaśnie dioda dysku i przestaje pracować wentylator. Świeci się jedynie kontrolka "Z" i słychać obracający się dysk...
    Z tego co wyczytałem na forum to doszedłem do wniosku że pewnie padła karta graficzna. Niestety ciężko kupić taką kartę a koszt też pewnie około 200zł więc nie chciałbym kupować w ciemno.
    Czy jest jakiś prosty sposób aby się upewnić czy to na pewno karta graficzna? Nie znam się na elektronice więc raczej nie będę potrafił zrobić odpowiednich pomiarów napięć (z resztą miernik który mam pewnie się do tego nawet nie nada bo to jakaś chińszczyzna za kilka zł.). Do serwisu też raczej się nie opłaca oddawać bo laptop jest mniej wart niż bym za naprawę zapłacił. Dlatego proszę o poradę czy jest jakiś sposób żeby to sprawdzić ewentualnie czy opłaca się ryzykować z zakupem karty graficznej?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Spec od komputerów
    RaaaD napisał:

Czy jest jakiś prosty sposób aby się upewnić czy to na pewno karta graficzna? Nie znam się na elektronice więc raczej nie będę potrafił zrobić odpowiednich pomiarów napięć (z resztą miernik który mam pewnie się do tego nawet nie nada bo to jakaś chińszczyzna za kilka zł.). Do serwisu też raczej się nie opłaca oddawać bo laptop jest mniej wart niż bym za naprawę zapłacił. Dlatego proszę o poradę czy jest jakiś sposób żeby to sprawdzić ewentualnie czy opłaca się ryzykować z zakupem karty graficznej?

Nie ma takiego sposobu.
  • Poziom 12