Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Skoda fabia 1.4mpi - Nowy silnik ( po regeneracji ) do fabi 1.4 mpi

flatron1212 07 Sep 2012 12:33 13188 8
  • #1
    flatron1212
    Level 9  
    Siemka

    Posiadam silnik do skody fabi 1.4 mpi 8v i jestem ciekaw ile wart jest taki silnik

    Co zostało zrobione :

    Został wypiaskowany, wyczyszczony wygląda jak nowy

    Głowica przeszła regenerację w wyspecjalizowanej firmie w Łomiankach, nowe utwardzane zawory popychacze itd, wałek został ten sam w sam raz idealnie nadaje się do instalacji lpg

    Nowy oryginalny rozrząd wraz z wszystkimi uszczelkami i simeringem - oryginalny

    Nowa uszczelka pod głowicę - oryginalna

    Nowe pierścienie

    Nowe panewki korbowodów

    Nowe świece

    Nowa pompa wodna

    Nowy termostat

    Nowa uszczelka pod misę olejową.

    Nowa rolka od paska od alternatora i pompy wody

    Nowy pasek do założenia od alternatora

    Nowe śruby od głowicy

    Nowy korek do spuszczania oleju z silnika

    Nowy filtr oleju

    Do tego 4 litry do zalania oleju Castrol 10w40

    Zawory ustawione przez specjalnego fachowca

    Podsumowując silnik jest jak nowy po kapitalnym remoncie, najważniejsze rzeczy oryginalne , no i ślicznie wygląda wiadomo jak to po piaskowaniu , jutro dorzucę fotki jak zrobię .



    Ile takie cudo jest warte ??
  • #2
    xhumungus
    Level 16  
    Największą wartość mają silniki "nie ruszane" które są zamontowane w aucie, mają prawidłową kompresją i nie biorą oleju. Ja bym tego twojego zajeżdżonego silnika (po częściowym remoncie) nie kupił. Wystaw to cudo na aukcji od złotówki a się przekonasz ile jest wart.
  • #3
    markslew
    Level 27  
    Jesli bylo naprawiane to zalezy jak, z opisu wiadomo ze bedziesz reklamowal ;)

    A tak przy okazji, jak on musial byc niefachowo eksploatowany ze trzeba bylo robic az taki remont.

    Pisales ze pierscienie nowe. A jak sie maja cylindry? Ktos mierzyl w kilku plaszczyznach cylindry? czy po prostu wymienil pierscienie i juz. Sama wymiana pierscieni nie koniecznie wystarczy, no moze wystarczy na 10 k km.
  • #4
    lukkii
    Level 16  
    Na darmo tyle kasy wepchałeś i roboty. Z tego co widać po aukcjach to można silnik po przebiegu 20 k km kupić za 1500zł. Orginalny to orginalny a po regeneracji to po regeneracji.
  • #5
    flatron1212
    Level 9  
    To pokaż mi tą aukcje gdzie można kupić ładną 1.4 mpi z przebiegiem oryginalnym 20 tys km za 1.500 pln ?? Chyba razy dwa !!!!!!!! Żeby tylko kopić, bo ciężko znaleźć z autentycznym takim przebiegiem ! A niby czym się różni dużo silnik sciuchany fabrycznie od silnika po regeneracji ? To ma chodzić, nie brać oleju i mało palić a nie ma być liche i patrzeć jak padnie uszczelka pod głowicą jak bd jechał gdzieś za granicę !! To czemu uważacie że takiego byście nie kupili ?? Cylindry były sprawdzane przez fachowca przed tzw owalem !
  • #6
    ociz
    Moderator of Cars
    Silnik dłubany przez nie wiadomo kogo zawsze będzie mniej pewny. Po wymianie samych pierścieni przeważnie żre więcej oleju niż przed.
  • #7
    enauto
    Level 29  
    flatron1212 wrote:
    Zawory ustawione przez specjalnego fachowca
    flatron1212 wrote:
    Cylindry były sprawdzane przez fachowca przed tzw owalem !
  • #8
    cyryl85
    Level 16  
    flatron1212 wrote:
    To pokaż mi tą aukcje gdzie można kupić ładną 1.4 mpi z przebiegiem oryginalnym 20 tys km za 1.500 pln ?? Chyba razy dwa !!!!!!!! Żeby tylko kopić, bo ciężko znaleźć z autentycznym takim przebiegiem !


    mam taką samą pewność że twój był naprawdę dobrze zregenerowany jak pewność że te przebiegi są oryginalne, a tak nawiasem, ludzie wolą kupić taniej silnik wymontowany z samochodu a nie płacić ten 1000 czy 1500 więcej za silnik po regeneracji, bo tu i tu nie ma pewności co do stanu silnika, a pieniądze w kieszeni zostają.
  • #9
    hobbista
    Level 20  
    Dla mnie ów silnik nie jest po kapitalnym remoncie , a po naprawie bierzącej ..........Takie rzeczy robi się jak silnik siedzi w ramie. A że ładnie wygląda , bo wypiaskowany nie świadczy że będzie jak nówka . Ciekawy jestem jak będzie z gwarancją gdy znajdzie się nabywca ......