Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cyfra+ i Orange na jednej antenie.

07 Wrz 2012 18:44 2385 6
  • Poziom 9  
    Witam. Do zainstalowanej już Cyfry+ z konwerterem "Twin" chcę podłączyć telewizję Orange. Z tego co się orientuję, to obie telewizje korzystają z tego samego HotBirda, ale po podłączeniu Orange ekran zawiesza się na komunikacie:

"aktualizacja dekodera
    Trwa aktualizacja...
    Ten etap może trwać kilka minut.
    (...)"

Po bardzo długich minutach dekoder się restartuje i od nowa to samo.

Dekodery:
    Cyfra+ --> Philips PVR HD
    Orange --> Sagemcom UHD88

Nie znam się na tym za bardzo, więc każde podpowiedzi i pomoc w skonfigurowaniu będą mile widziane :]
  • Poziom 35  
    Do poprawnej i prawidłowej pracy obydwu dekoderów potrzebny będzie konwerter quad.
    Jak obecnie wyglądają połączenia konwerter-dekodery?
  • Poziom 9  
    KIEROWCA_VW napisał:
    Jak obecnie wyglądają połączenia konwerter-dekodery?

Od konwertera idzie oddzielny kabel do każdego z dekoderów.

Zrobiłem dziś coś takiego: odłączyłem dekoder Cyfry i zostawiłem podłączony tylko dekoder Orange... teoretycznie powinno chyba działać, ale nadal widnieje ten komunikat?! :|

KIEROWCA_VW napisał:
    Do poprawnej i prawidłowej pracy obydwu dekoderów potrzebny będzie konwerter quad.

Jak rozumiem Quad dlatego, bo jeden dekoder jest HD, tak? Ale jeśli chwilowo mi nie zależy na HD, to nadal jest potrzebny Quad?
  • Pomocny post
    Poziom 36