Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Seat Leon 1P 08 - Prosba o odczytanie pin z eepromu licznika

michnikpl 08 Sep 2012 17:15 4251 2
  • #1
    michnikpl
    Level 1  
    Dzien dobry,
    Czy mogłbym prosic o odczytanie PINU do immo z zalaczonych wrzutow.
    Eeprom licznika i zrzut immo.

    Auto to Seat Leon 1P 2008 rok, probowalem vag commanderem, licznik odczytuje ok, immo odczytuje ok ale nie moze znalezc skc :(

    Jezeli ktos mogłby odczytac to bylbym bardzo wdzieczny. Prosze o wiadomosci na PW,

    mi wychodzi 36xx, mam prosbe czy moglby mi ktos potwierdzic ?
  • #2
    krzoq
    Level 1  
    Witam.
    Podpinam się bo mam podobny problem.
    Mam Polo 6n2 2001r. 1.4 mpi AUD
    ECU ME7.5.10 030 906 032 CG
    Autko nie reaguje na pedał gazu błędy z vaga wskazywały na przepustnice jednak po wymianie problem nie zniknął.
    Błędy wyświetlane przed wyminą na obydwóch przepustnich:

    VCDS Version: Release 11.11.4
    Data version: 20120807

    Thursday,24,October,2013,09:52:37:55062

    Chassis Type: 6N - VW Polo
    Scan: 01 02 03 08 15 17 19 25 41 45 46 55 56

    VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXX Mileage: 55640km/34573miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 030-906-032-AUD.lbl
    Part No: 030 906 032 CG
    Component: ME7.5.10 3622
    Coding: 00031
    Shop #: WSC 00186
    VCID: 51A2C22E9B3E2C90FEB

    9 Faults Found
    18010 - Power Supply Terminal 30
    P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
    17987 - Throttle Actuator (J338)
    P1579 - 35-00 - Adaptation Not Started
    17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187)
    P1542 - 35-00 - Implausible Signal
    17951 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187)
    P1543 - 35-00 - Signal too Small
    16606 - Angle Sensor 2 for Throttle (G188)
    P0222 - 35-00 - Signal Too Low
    16610 - Throttle Pedal Position Sensor (G79)
    P0226 - 35-00 - Implausible Signal
    16611 - Throttle Pedal Position Sensor (G79)
    P0227 - 35-00 - Signal too Low
    16705 - Engine Speed Sensor (G28)
    P0321 - 35-00 - Implausible Signal
    16955 - Brake Switch (F)
    P0571 - 35-00 - Implausible Signal
    Readiness: 0110 0101

    Udało mi się dostać ECU o tych samych numerach po podpięciu przepustnica reaguje tylko, że auto odpala na 2 sekundy ze względu na blokadę immo.
    Błędy wyświetlane po wymianie ECU:

    Address 01: Engine Labels: 030-906-032-AUD.lbl
    Part No: 030 906 032 CG
    Component: ME7.5.10 3622
    Coding: 00031
    Shop #: WSC 00186
    VCID: 51A2C22E9B3E2C90FEB

    1 Fault Found
    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
    P1570 - 35-00 -
    Readiness: 0110 0101

    Address 25: Immobilizer Labels: 6X0-953-257.lbl
    Part No: 6X0 953 257
    Component: IMMO 0007
    Coding: 00007
    Shop #: WSC 00222
    VCID: FDFACE9EF726F8F0CA3
    XXXXXXXXXXXXXXXXX VWZ1Z0Y0745103

    2 Faults Found
    00750 - Warning Lamp
    31-00 - Open or Short to Ground
    01314 - Engine Control Module
    65-10 - Unauthorized - Intermittent

    I tu moje pytanie do znawców tematu jak zestroić nowy ECU do immo?
    Nie potrafię obsłużyć vag commandera a vcds wymaga pinow do immo i ecu albo tego 7cyfrowego PIN/SKC, którego nie mogę zdobyć.
    Dodam tylko, że mieszkam aktualnie w UK i po dzisiejszej wizycie u dealera VW dowiedziałem się, że pinu nie dostane bo oni nie mają do niego dostępu. Jedyne co mogą dla mnie zrobić to zamówić zapasowy kluczyk od producenta do którego i tak nie będzie przyczepiona zawieszka z kodem więc to mi nie pomoże.

    Starałem się zczytać EEPROM z ecu ale coś chyba jest nie tak bo nie wyświetla poprawnej wartości "login" i "odometer"


    Jakie jest wyjście z tej sytuacji? Dodam tylko, że szukam od miesiąca kompletu (ECU+puszka immo+pierścionek immo+pestka kluczyka) ale nie mogę dostać.
  • #3
    dob12
    Level 21  
    Tam masz immo II generacji w puszce wiec do wymiany ecu i zgrania immo z ecu raczej nie potrzebujesz pinu.
    robisz tylko dopasowanie immo w (25 -immo)na kanele 00 adaptacji wg procedury.
    Pin jest Ci potrzebny tylko dokodowania kluczyka (gdyby była taka potrzeba) i można wyciągnąć go tylko programatorem z puszki immo.