Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW e36 323 m52 - nie wkręca sie na obroty dławi się brak mocy. SWAP

09 Wrz 2012 13:52 11829 11
  • Poziom 9  
    Witam Mam bardzo duży problem... w moim BMW został wykonany swap 1.8is na 2.5 m52 ale samochód nie chodzi tak jak powinien, po odpaleniu z oporem wkręca się na obroty na wolnych gaśnie podczas jazdy kompletny brak mocy samochód dławi się z trudem wyjeżdża pod górę. Jednak po zdjęciu przepływomierza widać poprawę samochód chodzi na wolnych obrotach lepiej wkręca się na obroty jednak jedzie podobnie do przepławki bezpośrednio podłączony jest filtr stożkowy. Sprawdziłem świece i były przy kopcone, odpinałem sondy było jeszcze gorzej. Dodam że u mnie jest przerobiony tłumik od is myślę że gdyby on był przyczyna samochód jeździł by lecz był by troszkę słabszy a nie bez mocy.

    Proszę o konkretną pomoc dlaczego tak sie dzieje.
  • Poziom 18  
    a pompe paliwa zmieniłes na ta od m52 czy pozostawiłes starą
  • Poziom 29  
    Cały osprzęt przełożony od 2.5?
  • Poziom 9  
    Wszystko oprócz tłumika. Tłumik jest fachowo zespawany z kolektorem. Tyle że tak rozmyślam w 323 składa się z dwóch rur a u mnie z dwóch jest zrobiona złączka w jedna być może w tym jest zagadka. Spaliny nie mają odpowiedniego odpływu i mieszają w sondach lambda?? Może to tez być czujnik Halla.
  • Poziom 24  
    W tym silniku, to przepływka lub czujnik wału/ wałków. A pewny jest ten silnik ? Elektryka dobrze zrobiona. Jakaś diagnostyka była robiona ?
  • Poziom 9  
    Diagnostyki komputerowej jeszcze nie robiłem..
  • Poziom 9  
    Wyciąłem katalizator zmieniłem czujnik położenia wału, przepływomierz, nadal jest coś nie tak na wysokich obrotach jest moc na niskich fiat uno ;) na chwile obecną samochód się nie dławi wkręca się na obroty.
  • Poziom 42  
    Paliwo , sterownik wtrysku też wymieniony?
  • Poziom 9  
    Problem rozwiązany, przyczyną okazał się czujnik położenia wałka rozrządu nie jest on uszkodzony lecz z wiekiem i w skutek różnych temperatur popękały izolację, w przewodzie dochodziło do zwarcia.
  • Poziom 9  
    Taaa... teraz standard, a kiedy człowiek ma problem i nie wie co ma robić nikt nie potrafi pomóc...