Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Master 2.5 dci - wymiana wtrysków

Fanaut 10 Wrz 2012 08:17 11523 5
  • #1 10 Wrz 2012 08:17
    Fanaut
    Poziom 10  

    Witam, tydzień temu oddałem wtryski do sprawdzenia czy czasem nie leją do servisu Boscha... niestety po tygodniu dostałem je w wiaderku z wiadomością, że nie są poprawnie złożone i nie nadają się do ponownego włożenia ponieważ komora jest w 4szt uszczerbiona - jak to Pan stwierdził.
    Mam Renault Mastera z 2006r 2.5 dci 120KM problem tkwi w tym, że kupiłem nowe wtryski Boscha o numerze BOSCH 0445110141 po założeniu wtrysków autko nie chce odpalić nawet przy użyciu PLAKA ! Słychać jakby chciał zaskoczyć miejscami przy odpalaniu, wtryski pracują z tego co brat mówi ponieważ wykręcał świeczki i wtryskiwacze pracują. Moje pytanie brzmi czy muszę przypisać / zaprogramować wtryski do samochodu ? czy jest różnica we wtryskiwaczach > chodzi czy wtryski O numerze BOSCH 0445110141 są uniwersalne i pasują tylko np. do Trafica a drugie do Mastera ? Proszę o szybką pomoc. Dodam, że autko pracowało do końca na poprzednich wtryskach.

  • #2 12 Wrz 2012 17:28
    Fanaut
    Poziom 10  

    Czy możliwe jest, że pasek rozrządu przeskoczył ? ( autko nie chce odpalić po uszczelnianiu pokrywy górnej głowicy i wymianie wtrysków na nowe )

    Czy różnica podkładek pod wtryski ma duże znaczenie ? auto na plaku również nie chce się uruchomić.

    Prośba o pomoc albo wskazówki

  • #3 12 Wrz 2012 17:56
    serwus2009
    Poziom 16  

    Niewiem jak jest z wtryskami, ale jeśli auto z plaka nie chce odpalić szukał bym przyczyny póki co gdzie indziej, mam tu na myśli rozrząd, kompresje.

    Jeśli auto jest naprawdę w serwisie to silnik zostanie uruchomiony.

  • #4 12 Wrz 2012 21:52
    Fanaut
    Poziom 10  

    Pomocy !
    Autko stoi już ponad 2 tygodnie...

    Wymienione :

    -wtryski na nowe
    -cała listwa ciśnienia ( podejrzenie zaworu bezpieczeństwa )
    -pompa sprawdzona wymieniony regulator wysokiego ciśnienia
    -rozrząd sprawdzony po 6 przekręceniach znaki się pokrywają

    Czy czujnik położenia wału może mieć wpływ na brak chęci uruchomienia nawet na plaku ?

    PROŚBA O POMOC & WSKAZÓWKI

  • #5 18 Wrz 2012 20:30
    ZSMS
    Poziom 12  

    Wtryski były kodowane?

    Poza tym diagnoza CLIPEM by się przydała.

  • #6 18 Wrz 2012 21:03
    osi bis
    Poziom 9  

    To jak ty kupowałeś te wtryski ??? Kupiłeś nowe, po regeneracji, czy używane ? Musisz mieć taki nr. wtrysku jak te poprzednie, albo dobrać po kodzie silnika, po drugie naładuj do porządku akumulator, przed zapalaniem zamknij i otwórz auto z pilota bo po dłuższym czasie immo może się uzbroić i kręć, jak nie będzie odpalał to możesz go trochę wspomóc samostartem jest lepszy od plaka (bo jak dajesz plaka przez przepływomierz to osadza się na nim w środku coś podobnego do silikonu i będzie ci pokazywał błąd).
    Jeżeli jest faktycznie tak jak mówisz i tylko zmieniłeś wtryski na takie jak powinny być i nic więcej nie grzebałeś a auto do końca jeżdziło to musi odpalić, a tak na marginesie to w Renault pierwszy cylinder liczy się od skrzyni biegów a nie od rozrządu

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME