Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot 307,1.6 2001 - Reflektor przedni od anglika do wersji europejskiej

10 Wrz 2012 14:47 7953 8
  • Poziom 7  
    1.Czy reflektor przedni lewy od anglika peugeota 307 będzie pasował do tego w wersji europejskiej (uchwyty,rzut światła), a jesli nie to czy da się to ustawić?
    2.Czy taka lampa od anglika posiada halogen wewnątrz lampy oraz silniczek do automatycznej regulacji wysokości świateł?
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Lampy są identyczne jeśli chodzi o mocowania, silniczki, źródła światła. I pasować będą. Natomiast jeśli chodzi o strumień światła, szkło, tu już są różnice, dyskwalifikujące lampę w wersji angielskiej. Nie wiem jak w Twoim samochodzie, część lamp jest produkowana z możliwością przestawienia na europejskie lub angielskie wymogi.
  • Poziom 30  
    peeeugeot307 napisał:
    1.Czy reflektor przedni lewy od anglika peugeota 307 będzie pasował do tego w wersji europejskiej (uchwyty,rzut światła), a jesli nie to czy da się to ustawić?

    Na 99% auto nie przejdzie przeglądu bo będzie źle rzucać światło (szkło i odbłyśnik różnią się w wersji angielskiej), niektóre lampy bywają rozbieralne i możne wymieniać ich pojedyncze elementy, ale w nowszych autach najczęściej jest to niemożliwe (znaczy możliwe tylko złożenie już stanowi problem ;) )
    peeeugeot307 napisał:
    2.Czy taka lampa od anglika posiada halogen wewnątrz lampy oraz silniczek do automatycznej regulacji wysokości świateł?

    To zależy czy dany samochód z którego pochodzi lampa w ogóle posiadał halogeny i elektryczną regulację.
  • Poziom 7  
    Pawel wawa napisał:
    Lampy są identyczne jeśli chodzi o mocowania, silniczki, źródła światła. I pasować będą. Natomiast jeśli chodzi o strumień światła, szkło, tu już są różnice, dyskwalifikujące lampę w wersji angielskiej. Nie wiem jak w Twoim samochodzie, część lamp jest produkowana z możliwością przestawienia na europejskie lub angielskie wymogi.


    Piszesz ze cześć lamp jest produkowana z możliwością przestawienia na ver. europejska a jak to sprawdzić czy jest taka możliwość?
    albo inaczej czy jest jakiś inny sposób przestawienia lampy niż tyko rozpołowienie i wymiana odbłyśnika i szkła?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Z tego co pamiętam, to są jakieś opisy na szkle, jakieś strzałki, musisz poszukać w sieci. Wtedy takiej lampy się nie rozpoławia.
  • Poziom 21  
    Niema możliwości założenia takich lamp, odbłyśnik i szkło jest inne.
  • Poziom 7  
    Znalazłem na innym forum ciekawa instrukcje.
    Czy ona się nadaje do angielskich lamp w peugecie 307?
    Próbował ktoś?

    Cytat:
    całą pracę zaczynasz od wykręcenia lamp z karoserii samochodu. ściągasz osłonę na żarówkę( tą gumową) i odkręcasz śruby w środku jest ich 3 na klucz torx, osobiście polecam wycięcie plastiku w taki sposób aby soczewka wyszła swobodnie z lampy, będziesz miał jasny obraz sytuacji co i jak wygląda i jak później to poskładać do kupy. oczywiście możesz to robić jedynie przez ten otwór do wymiany żarówki, jedyne co trzeba mieć to stalowe nerwy bo jest tam sporo małych elementów które przy skręcaniu mogą wypadać. po wyjęciu soczewki rozpinacz 3 klipsy łączące ją z obudową w której osadzona jest żarówka, po rozpięciu masz tam małą blaszkę która jest prostokątna ze ściętym jednym rogiem, ona właśnie kieruje promień światła w lampach angielskich na lewo, cały zabieg polega na odwróceniu całej blaszki o 180 stopni i wygięciu nóżek tejże blaszki na drugą stronę. następnie zakładasz blaszkę do soczewki i zakładasz do lampy, to samo robisz z drugą lampą.
  • Poziom 21  
    No, nie wytrzymam, czy nie lepiej kupić oryginał, kombinacje alpejskie .
  • Poziom 7  
    zamyyyyyyykam