Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zestaw stereo do PC do 800 zł

rumcajs295 11 Wrz 2012 19:44 3606 26
  • #1 11 Wrz 2012 19:44
    rumcajs295
    Poziom 15  

Witam, jako, że moje głośniki komputerowe Logitech x530 są za słabe i mają słabą jakość dźwięku, decyduję sie na zakup najprawdopodobniej zestawu stereo. Na wstępie mówię że nie znam się za bardzo na tego typu rzeczach, i nie wiem co za bardzo kupić. Czytałem na forach, że do muzyki zestaw stereo a nie 5.1. Na rynku jak widzę nie ma za dużego wyboru...

Muzyka jakiej słucham jest z głębokim basem i wysokimi tonami: Hardstyle, Trance, czasami Hardcore(naprawdę czasami) i oczywiście to co leci w radiu aktualnie ( tkz. POP)

Posiadam kartę dźwiękową Creative Audigy 2 ZS Gold. Mój pokój mierzy aż 20m² .
    Polećcie mi sprzęt z dobrym basem i dobrą jakością dźwięku. Bass nie powinien być słabszy niż z mich Logitechów, na tym mi zależy. Nie wiem czy amplituner czy wzmacniacz, doradźcie.

Cały sprzęt w granicach 800zł, oczywiście używany.

Ahh i jeszcze coś, jak bym miał to podłączyć do komputera, chinch->jack ?

0 26
  • #2 11 Wrz 2012 20:30
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

rumcajs295 napisał:
    Nie wiem czy amplituner czy wzmacniacz, doradźcie.
    To Ty zdecyduj. Potrzebujesz radia, czy słuchasz go za pośrednictwem peceta ?
    rumcajs295 napisał:
    chinch->jack ?
    Tak.
    Chcesz kolumny podstawkowe czy podłogowe ? Od razu mówię, że z tych pierwszym może być trochę mniej basu, lecz można je łatwiej ustawić. Podłogówki muszą stać na podłodze, ale można wybrać taki model, który basem zatrzęsie mieszkaniem.

0
  • #3 11 Wrz 2012 21:36
    rumcajs295
    Poziom 15  

A co jest lepsze (o ile można tak powiedzieć) wzmacniacz czy amplituner (jakość dźwięku itd)

Mam pytanie, czy podstawkowe mogą stać na biurku ?? I czy będzie mocny bas z takich głośników ?

0
  • #4 11 Wrz 2012 22:15